اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح کمک به عمران مناطق نفت‌خیز و گاز خیز مناطق کشور

دولت در عمران مناطق نفت‌خیز نقش اساسی داشته است

خبرگزاری فارس: مجری طرح کمک به عمران مناطق نفت‌خیز، گاز خیز و محروم کشور گفت: دولت نهم و دهم با اجرای این طرح که از تقویت ارگان‌ها و توان اقتصادی مردم این مناطق نقش اساسی داشته‌اند.

دولت در عمران مناطق نفت‌خیز نقش اساسی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حسین شهاب‌الدین ظهر امروز در حاشیه بازدید از جشنواره خدمت در جمع خبرنگاران طرح کمک‌ به مناطق نفت‌خیز، گازخیز و محروم را از مهمترین برنامه‌های دولت دانست.

وی اظهار کرد: برگزاری جشنواره خدمت و حضور پررنگ دستگا‌ه‌ها برای اطلاع‌رسانی خدمات ارائه شده انگیزه‌ها را برای تولید ملی افزایش می‌دهد.

شهاب‌الدین ارائه خدمات عام‌المنفعه به مردم این مناطق شامل 200 مرکز بهداشت و درمان، 443 مدرسه شبانه‌روزی و تأسیس سالن‌های ورزشی را تبلور خدمتگزاری، عدالت محوری و مردمی بودن دولت دانست.

وی گفت: شاخص‌ترین مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در حوزه این طرح را پوشش 96 درصدی شهری و 58 درصدی روستایی در زمینه گاز دانست.

وی اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های این 6 دستگاه در مناطق نفت‌خیز، گاز خیز و محروم از 25 درصد در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی تا سال 84 به 80 درصد از سال 84 تاکنون رسیده که این حجم رشد طی این دو دوره زمانی قابل قیاس نیست.

شهاب‌الدین خاطرنشان کرد: ارگان‌های آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، وزارت ورزش و جوانان، وزارت علوم و فناوری، کمیته امداد و بهزیستی شامل طرح کمک به عمران مناطق نفت‌خیز، گاز خیز و محروم هستند.

مجری طرح کمک به عمران مناطق نفت‌خیز، گاز‌خیز و محروم کشور تأکید کرد: جمع مبلغ پروژه‌های مصوب این بخش‌ها یک هزار و 290 میلیارد تومان که شامل 4 پروژه تفکیک شده را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول