اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه تجلی خدمت در شهرستان بستک

خبرگزاری فارس: همزمان با یکصدمین سفر استانی هیئت دولت، نمایشگاه تجلی خدمت با حضور فرماندار، امام جمعه موقت تشیع و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در محل پارک 22 بهمن شهرستان بستک گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه تجلی خدمت در شهرستان بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فرماندار این شهرستان عصر امروز در این مراسم اظهار داشت: ایران سربلند که از پرتو خون شهیدان، امروز استقلال، آزادی و کرامت خود را پیدا کرده است با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری هر روز پیشرفته‌تر و مقتدر‌تر می‌شود و در بیداری مردم دنیا و الگوگیری انقلاب‌های کشورهای منطقه تاثیر‌گذار است.

جواد قناعتی حضور مسئولان در میان مردم، رسیدگی به مسائل آنان از نزدیک و داشتن روحیه مردمی را منطبق بر سیره حکومتی حضرت امیرالمومنین علی (ع) دانست و افزود: این سفرها در عصر ما الگوی جدیدی در نظام مدیریتی کشور است و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را دوچندان کرده است.

وی ادامه داد: در این سفرها مردم سالاری دینی و حرکت به سوی گسترش عدالت شکل گرفته و مسئولان کشوری از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را می‌بینند و برای حل آنها می‌کوشند و استعداد و قابلیت‌های هر منطقه را دیده و برای آنها برنامه‌ریزی می‌کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک برپایی این نمایشگاه را گامی موثر در راستای بیان شرح خدمات دولت به مردم عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان بستک در سطح 34 غرفه، گلچینی از خدمات دولت‌های نهم و دهم و همچنین دستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهور محترم به شهرستان بستک را در قالب عکس، بنر، پوستر، بروشور و نماهنگ در نمایشگاه مذکور به نمایش گذاشته‌اند.

فرماندار شهرستان بستک بیان کرد: دستگاه‌های دولتی و اجرایی در نمایشگاه مذکور دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت در زمینه‌های زیربنایی، آموزشی، برنامه‌ریزی، فرهنگی و اجتماعی را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

قناعتی افزود: همچنین در این نمایشگاه فعالیت‌های بانوان فعال منطقه در زمینه هنرهای دستی به نمایش گذاشته شده و ویزیت رایگان بیماران نیز انجام می‌‌شود.

این نمایشگاه به مدت پنج روز در شهرستان بستک دایر است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول