اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ملی گاز فارس خبر داد

وجود بیش از هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ملی گاز استان فارس گفت: در سال گذشته در تحقق سال جهاد اقتصادی یک‌هزار و 600 کیلومتر شبکه گازرسانی و 88 هزار مشترک و 94 شهر این استان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

وجود بیش از هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید مومنی بعد از ظهر امروز در حاشیه بیستمین گردهمایی مسئولان و هماهنگ‌کنندگان امور ایثارگران شرکت ملی گاز کشور اظهار داشت: در 42 سال گذشته بیشترین خدمات گازرسانی به شهرها و روستاها به‌ویژه مناطق کم برخوردار استان فارس انجام شده است.

مومنی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی تنها یک روستا در استان فارس از نعمت گاز بهره‌مند بود، که با همت و تلاش کارکنان این شرکت 850 روستای این استان گازدار شده‌اند.

وی بیان داشت: انجام 400 هزار انشعاب، 14 هزار کیلومتر گازرسانی در سطح شهر و روستا از دیگر فعالیت‌های چشم‌گیر شرکت ملی گاز در استان فارس بوده است.

مدیر شرکت گاز فارس اضافه کرد: دوران دفاع مقدس برای کارکنان شرکت گاز امتحان الهی بود و شهدا با نثار خون خود با سربلندی پیروز میدان شدند و با افتخار به وصال خود رسیدند.

مومنی اظهار داشت: شرکت گاز فارس علاوه بر توسعه زیرساخت‌های اقتصادی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در سرلوحه کارهای خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: شرکت گاز فارس با تقدیم هفت شهید و 488 ایثارگر با روحیه جهادی برای تامین انرژی و گازرسانی به نقاط محروم و کم‌برخوردار گام برمی‌دارد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس خاطرنشان کرد: انجام پروژه‌های نظرسنجی در مورد خدمات‌رسانی بهتر به خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، غیرمتمرکز کردن فعالیت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس، تغییر ساختار سازمانی شامل افزایش سمت سازمانی و تغییر ساختار و نصب تندیس تمثال مبارک شهدا و پرداخت وام به ایثارگران از دیگر فعالیت‌های شرکت گاز فارس بوده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول