اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر:

میزبانان مبلغان به پیشبرد اهداف عالی انسانی کمک می‏کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه میزبانان مبلغان یاوران سازمان تبلیغات هستند، گفت: میزبانان مبلغان در جهت پیشبرد اهداف عالی انسانی خدمت می‏کنند.

میزبانان مبلغان به پیشبرد اهداف عالی انسانی کمک می‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‏الاسلام غلام‏رضا زاهدی عصر امروز در نشستی با روحانیان و هیئت امنای مساجد مهدیشهر در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان اظهار داشت: میزبانان مبلغان بدون هیچ چشم‏داشتی و برای رضای خداوند متعال و در راستای پیشبرد اهداف عالی انسانی و اسلامی خدمت می‏کنند.

وی تصریح کرد: این افراد با کمک شوراها و انجمن‏های اسلامی و پایگاه‏های بسیج یکی از بازوان قدرتمند خدمت‏گذاری در روستاها، بخش‏ها و شهرها برای سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر ادامه داد: تقریباً می‏توان گفت که اگر از میزبانان مبلّغان حمایت و تجلیل نشود، انگیزه مبلغان برای خدمت و انجام رسالت اصلی خود کم‏رنگ و ضعیف خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر هدف از برگزاری همایش تجلیل از میزبانان مبلغان را ارتقا و ایجاد انگیزه در میزبانان و خادمان به فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و قرآن احمدی بیان کرد.

زاهدی از برگزاری همایش تجلیل از میزبانان مبلغان در روزهای آینده در شهرستان مهدیشهر خبر داد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول