اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

اداره تبلیغات اسلامی آب‌پخش راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: اداره تبلیغات اسلامی آب‌پخش راه‌اندازی می‌شود.

اداره تبلیغات اسلامی آب‌پخش راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مسئولان بخش آبپخش اظهار داشت: ایجاد تعامل و همکاری سازنده بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش از مهم‌ترین مسائلی بوده که در شش ماه گذشته به طور جدی دنبال کرده‌ایم.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: با تعامل و همکاری میان مسئولان می‌توان کارها و فعالیت‌ها را به طوری که رضایت مردم را به دنبال داشته باشد انجام دهیم.

خرم روز اذعان داشت: مسئولان بخش آبپخش در نشست‌های متعدد هم‌اندیشی که با مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مردم برگزار شده مسائل و مشکلات اساسی بخش را شناسایی و برای رفع آنها تلاش می‌کنند.

وی در همین راستا اضافه کرد: توجه ویژه به روستاهای بخش آبپخش از اساسی‌ترین مسائلی است که مدیران بخش آبپخش به طور مکرر در ماه‌های گذشته مورد توجه قرار داده‌اند و رضایتمندی روستانشینان بخش را به همراه داشته است.

این مسئول ادامه داد: استقرار ادارات و دستگاه‌های دولتی در بخش آبپخش از مهم‌ترین خواسته‌های مردم از مسئولان است و با همکاری شورای اسلامی شهر آبپخش پیگیری‌های متعددی در این زمینه صورت پذیرفته است.

بخشدار آبپخش با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته به منظور استقرار تبلیغات اسلامی در بخش آبپخش بیان داشت: مراحل  اولیه استقرار نمایندگی تبلیغات اسلامی بخش آبپخش اتمام یافته و منتظر دریافت نتیجه نهایی در این راستا بوده‌ایم.

خرم روز تصریح کرد: در مذاکرات و مکاتباتی که با مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر داشته‌ایم رضایت ایشان در ارتباط با استقرار نمایندگی تبلیغات اسلامی در بخش آبپخش را جلب کرده‌ایم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد استقرار این نهاد دولتی و فرهنگی در آبپخش باشیم.

بخشدار آبپخش با اشاره به فعالیت‌های تبلیغات اسلامی ابراز داشت: مردم بخش آبپخش توجهی خاص به مسائل فرهنگی و مذهبی داشته‌اند و استقرار اداره تبلیغات اسلامی در این بخش می‌تواند زمینه ساز گسترش فعالیت‌های فرهنگی باشد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول