اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت غله چهارمحال و بختیاری :

گندم مازاد کشاورزان چهارمحال و بختیاری خریداری می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: گندم مازاد بر نیاز مصرف کشاورزان این استان خریداری می‏شود.

گندم مازاد کشاورزان چهارمحال و بختیاری خریداری می‎شود

محسن ضیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: به‌ منظور خدمات‌رسانی بهینه به کشاورزان دولت در سال گذشته و در تداوم آن در سال‌ جاری با اعطای تسهیلات اعتباری بخشی از خرید گندم را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

وی افزود: نرخ خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان این استان برای گندم رقم معمولی 3 هزار و 950 ریال در نظر گرفته شده است.

ضیایی با اشاره به میزان خرید گندم از کشاورزان در سال گذشته، گفت: در سال گذشته با وجود بروز خشکسالی و آفت‌زدگی محصول گندم کشاورزان 15 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان این استان خریداری شد.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری از خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در سال‌ جاری خبر داد و گفت: بر همین اساس کشاورزان استان می‎توانند در فصل خرید که تا پایان خردادماه سال ‌جاری ادامه خواهد داشت با مراجعه به سیلوی شهید استکی محصول خود را بر اساس نرخ مصوب به فروش برسانند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تمایل کشاورزان به فروش گندم خود به بخش خصوصی می‌توانند به صورت مستقیم محصول خود را به کارخانجات آرد شهرستان‌های فارسان و کیار و کارخانه آرد هفشجان و قطب صنعتی شهرکرد به فروش برسانند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول