اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح فردا آغاز می‌شود

برگزاری مرحله حذفی لیگ والیبال بانوان مازندران در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال آمل گفت: مرحله حذفی لیگ والیبال بانوان مازندران از صبح فردا به میزبانی آمل برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله حذفی لیگ والیبال بانوان مازندران در آمل

حسن کوچک‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: مرحله حذفی لیگ والیبال بانوان مازندران از صبح فردا به میزبانی آمل برگزار می‌شود.

وی افزود: در دور مقدماتی این رقابت‌ها 18 تیم در چهار گروه با هم به رقابت پرداختند که در پایان از هر گروه دو تیم به مرحله پلی‌آف صعود کردند.

کوچک‌زاده با اشاره به چهار گروه مرحله مقدماتی اظهار داشت: در گروه نخست تیم‌های ساری، نکا، میاندرود، گلوگاه و سوادکوه حضور داشتند و در گروه دوم نیز تیم‌های بزرگسالان آمل، محمودآباد، بابلکنار و قائم‌شهر با هم به رقابت پرداختند.

این مسئول اضافه کرد: تیم‌های نور، نوشهر، فریدونکنار، نوجوانان آمل و امیرکلا در گروه سوم رقابت داشته و در گروه چهارم نیز شهرهای رامسر، کتالم، سلمانشهر و چالوس فعالیت داشتند.

رئیس هیئت والیبال آمل با اعلام اینکه در پایان دور مقدماتی هشت تیم به مرحله حذفی راه پیدا کردند،‌ تصریح کرد: این دوره از رقابت‌ها از صبح فردا دوشنبه در سالن ورزشی فرهنگ شهر پیگیری می‌شود که تیم‌های رامسر، سلمانشهر، بزرگسالان آمل، گلوگاه، نکا، امیرکلا، قائم‌شهر و بابلکنار با شکست رقبای خود در مرحله گروهی به این دوره راه پیدا کردند.

کوچک‌زاده با اعلام اینکه در مهمترین دیدار فردا تیم والیبال بانوان بزرگسالان آمل با شهرستان گلوگاه رقابت می‌کند، اذعان داشت:‌ در دیگر دیدارها تیم سلمانشهر به دیدار قائم‌شهر می‌رود و تیم‌های بابلکنار با رامسر و نکا با امیرکلا به دیدار هم می‌روند.

وی با اعلام اینکه دور مقدماتی با میزبانی چهار شهر مازندران به کار خود پایان داد از تک حذفی بودن لیگ والیبال بانوان در مرحله پلی‌آف خبر داد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول