اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم:

دفتر امور بانوان شهرداری قم افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: به منظور رسیدگی به مسائل مورد نیاز کارکنان شهرداری و بانوان شاغل در شهرداری قم دفتر امور بانوان شهرداری قم همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن در شهرداری قم افتتاح می‌شود.

دفتر امور بانوان شهرداری قم افتتاح می‌شود

طوبی حجازی ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ جشن بزرگ میلاد کوثر امروز با حضور 2 هزار نفر از همسران و خانواده پرسنل شهرداری قم در بوستان نرگس برگزار شد.

وی افزود: همزمان با میلاد حضرت زهرا (س)‌ برنامه‌های مختلفی توسط شهرداری قم اجرا شده است.

 

راه‌اندازی ایستگاه‌های فرهنگی در بوستان‌های شهر قم

حجازی با اشاره به ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی با مشارکت استانداری و شهرداری قم در بوستان‌های نرگس، فدک و بنیادی ادامه داد:‌ این ایستگاه‌ها به منظور ارائه محصولات و کتب مورد نیاز جوانان و بانوان در هفته گرامیداشت مقام زن برپا شد.

وی افزود: جشنواره ورزشی فاطمی نیز با مشارکت سازمان جوانان و تربیت بدنی و شهرداری قم در روز 27 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

 

افتتاح دفتر امور بانوان شاغل در شهرداری قم

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم از افتتاح دفتر بانوان شهرداری در قم خبر داد و اظهار داشت: دفتر امور بانوان شهرداری قم به منظور ارتقای سطح علمی بانوان شاغل کارکنان شهرداری در شهرداری قم و خانواده‌های آنان به مناسبت گرامیداشت مقام زن افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام مسائل مربوط به همسران شاغل کارکنان شهرداری قم و خانواده آنان اعم از مشاوره، برنامه‌های آموزشی،‌ وضعیت شغلی و ارتقای سطح علمی آنان همراه با آموزش از جمله برنامه‌ و طرح‌های قابل پیگیری در دفتر امور بانوان شهرداری قم است.

حجازی خاطر نشان کرد: بانوان و خانواده‌های کارکنان شهرداری می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل به دفتر امور بانوان مراجعه کرده و از خدمات مشاوره‌ای این دفتر استفاده کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم ابراز داشت: در حال حاضر 40 نفر از همسران کارکنان شهرداری در دستگاه‌های مختلف شهرداری قم شاغل هستند که به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س)، روز زن و جایگاه و نقش زن در جامعه از تمام بانوان کارمند در شهرداری قم تجلیل شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول