اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد:

مشکل فرزندان شهید در شأن آنان برطرف شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: با توجه به عنایت خاص مقام معظم رهبری به خانواده شهداء و ایثارگران، مسئولان شهرستان با نگاهی در خور شأن شهدا مشکلات فرزندان آنان را برطرف کنند.

مشکل فرزندان شهید در شأن آنان برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، آصف زارع ظهر امروز در نشست رؤسا و دبیران ستادهای شاهد و ایثارگر مراکز آموزش عالی شهرستان که در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار گردید، اظهار داشت: امام راحل(ره) توجه ویژه‌ای به شهدا داشتند به گونه‌ای که فرمودند هر چه انقلاب اسلامی ایران دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است.

زارع افزود: با توجه به عنایت خاصی که مقام معظم رهبری به خانواده شهدا و ایثارگران دارند، مسئولان شهرستان و مراکز آموزش عالی نیز به امور و مشکلات یادگاران شهداء و فرزندان ایثارگران نگاهی درخور شأن شهداء داشته باشند تا بتوان مشکلات آنان را برطرف کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بیش‌ترین دانشجوی شاهد و ایثارگر در کشور را دارد که تعداد این دانشجویان در منطقه 9 دانشگاه 5 هزار و 200 نفر و در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد به 112 نفر می‌رسد.

محمدرضا عبدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد نیز در ادامه از همکاری خوب مراکز آموزش عالی شهرستان و اهمیتی که برای دانشجویان شاهد و ایثارگر قائل هستند، تشکر و قدردانی کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد افزود: موجودیت انقلاب اسلامی مدیون فداکاری‌های شهداء و خانواده‌های آنها است و در این راستا طی کردن پله‎های رشد و بالندگی از اهداف شهدا بود و ما باید آن را دنبال کنیم.

وی افزود: داشته‎های امروز ما، امنیت و آرامشی که بر جامعه حاکم است حاصل خون شهدای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: شهدا در تمام مراحل زندگی دین اسلام را در جامعه ترویج می‌دادند و برای اقامه اسلام ناب محمدی(ص) و دفاع از حقانیت جان خود را فدا کردند، از این‌رو، باید در راه آنها و دفاع از اسلام ثابت قدم بود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول