اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های نشست همایش ردپای اسلام در هالیوود

وجود "شان علی استون" نشانه نفوذ اسلام به قلب رسانه‌های غرب است

خبرگزاری فارس: الیور استون از جمله بهترین کارگردانان دنیاست که بیش‌ترین مبارزه را با سیاست‌های آمریکا داشته و اکنون فرزند او به اسلام روی آورده است و در واقع وجود شان علی استون نشانه نفوذ اسلام به قلب رسانه‌های غرب است.

وجود "شان علی استون" نشانه نفوذ اسلام به قلب رسانه‌های غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سفر دوباره "شان علی استون" به اصفهان فرصتی فراهم آورد تا دانشگاه اصفهان طی نشستی دو روزه به بررسی موضوع نفوذ اسلام در هالیوود بپردازد.

در این همایش ملیسا کارتر و همسرش بهرام حیدری که شان استون را در هنگام اسلام آوردن همراهی کرده بودند، به همراه نادر طالب‌زاده مجری برنامه راز، کارگردان و کارشناس سینما حضور داشتند.

ملیسا کارتر مدیر ارشد اجرایی کمپانی تهیه و پخش ریل نایت (Reel Knight) است که به همراه همسرش با بنیاد فارابی وارد مذاکره شده تا پروژه «رومی و انسان کامل» را درباره تأثیر پیامبر اسلام(ص) بر زندگی مولوی بسازند.

*‌ هر دو طبقه تالار بزرگ پیامبر اعظم(ص) از جمعیت انباشته شده بود به گونه‌ای که برخی از مهمانان مجبور شدند در راهرو ورودی تالار بنشینند و این نشست را از مانیتور دنبال کنند.

*‌ زمانی که مجری از مهمانان مراسم دعوت کرد که به روی سن بروند، ملیسا کارتر که به سبب سکته قادر نبود به تنهایی حرکت کند، در حالی که همسرش زیر بغل وی را گرفته بود از پله‌های سن بالا رفت و جمعیت حاضر سالن برای چند دقیقه‌ای به طور متناوب برای وی دست می‌زدند.

*‌ ملیسا کارتر که دو دهه پیش اسلام آورده و تحقیقات کاملی راجع به اسلام و مذهب تشیّع انجام داده، اکنون سه سال است که به همراه همسر خود در ایران زندگی می‌کند.

* شان علی استون روشن‌فکر است و در مصاحبه‌های تلویزیونی خود بی‌بدیل عمل کرد، وی در بهترین شوهای تلویزیونی مانند فاکس شرکت کرده و مجریان مشهوری مانند "اورالد" را مغلوب خود ساخت به گونه‌ای که دیگر جرأت نکردند از وی در شوهای خود دعوت کنند، در واقع وجود خانم کارتر و شان علی استون نشانه نفوذ اسلام به قلب رسانه‌های غرب است.

*‌ در پایان مراسم کارتر در حالی که بر روی صندلی چرخ‌دار نشسته بود، با صبر و مهربانی به سؤالات حضاری که به دور وی جمع شده‌اند پاسخ داد و دانشجویان با وی عکس‌های زیادی گرفتند، ضمن اینکه طالب‌زاده در گوشه دیگری از سالن تا ساعتی پس از مراسم با حضار به صحبت و گفت‌وگو مشغول بود.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول