اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بشرویه خبر داد

صدور مجوز بازگشایی دو آموزشگاه ابتدایی شاهد در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بشرویه از صدور مجوز بازگشایی دو آموزشگاه ابتدایی شاهد در شهرستان بشرویه خبر داد.

صدور مجوز بازگشایی دو آموزشگاه ابتدایی شاهد در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا فرشاد صبح امروز در جمع مسئولان بشرویه اظهار داشت: فرزندان شاهد وارثان خون شهدا و مروجان راه پدران و ثمره تلاش مادرانی هستند که فرهنگ شهادت و ایثار در راه دین را اشاعه می‌کنند.

وی ادامه داد: رشد فرهنگ و تقویت بنیه علمی فرزندان شاهد ضروری بوده که با بازگشایی این دو آموزشگاه در شهرستان این امر محقق خواهد شد.

فرشاد افزود: امروزه که دشمن با جنگ نرم و تبلیغاتی سعی در خدشه‌دار کردن آرمان‌های نظام و به ویژه جوانان ما را دارد وظیفه ما این است تا با توسعه و تجهیز مدارس به‌عنوان نهاد فرهنگ‌ساز از این قشر حمایت کرده و آنها را برای نسل آینده تربیت کنیم.

رئیس آموزش و پرورش بشرویه با اشاره به سند تحول بنیادین که از ضرورت‌های آموزش و پرورش است، تصریح کرد: این سند که خواسته مقام معظم رهبری نیز بوده به همت بیش از 500 نفر از اساتید و صاحب‌نظران حوزه تعلیم و تربیت و دانشمندان در طول شش سال تدوین شده که چارچوب نسبتا منسجم و تصویر کاملا روشنی از آموزش را در اختیار ما قرار می‌دهد.

وی اذعان کرد: پشتوانه نظری این سند بیش از 600 نظریه با تأکید بر فلسفه ایرانی اسلامی بوده که با فرهنگ و دین کشورمان مطابقت دارد.

فرشاد تمام دستگاه‌ها و نهاد‌ها را ملزم به همکاری و تعامل برای اجرای این سند دانست و افزود: در سال گذشته یک نوبته کردن مدارس در اولویت کار آموزش و پرورش قرار داشت که امسال استقرار نظام جدید 3-3-6 در شهرستان در اولویت کار خواهد بود.

وی با بیان اینکه بشرویه از نظر ساماندهی نیروی انسانی و فضا با کمترین مشکل مواجه بوده، ادامه داد: جا به جایی مدارس و معلمان، آموزش‌های ضمن خدمت معلمان برای آشنایی با روش‌های تدریس از دیگر برنامه‌ها برای استقرار این نظام خواهد بود. 

فرشاد از رتبه دوم بشرویه در کنکور سال 90 خبر داد و یادآور شد: این در حالی است که سال 89 در رتبه سوم قرار داشته‌ایم که این مهم بیانگر توجه دانش‌آموزان و والدین و برنامه‌ریزی آنها برای کسب رتبه برتر است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول