اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین جشنواره خیرین مدسه‌ساز پاکدشت

5 پروژه مدرسه‌سازی جزو تعهدات خیرین مدرسه‌ساز شد

خبرگزاری فارس: در چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان پاکدشت، پنج پروژه با اعتبار بیش از 5 میلیارد تومان جزو تعهدات خیرین مدرسه‌ساز شد.

5 پروژه مدرسه‌سازی جزو تعهدات خیرین مدرسه‌ساز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان پاکدشت با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت:‌ خیرین مدرسه‌ساز با ساخت مدارس متعدد، زمینه رشد و توسعه فرهنگی و آموزشی را ایجاد کردند و با احداث 27 باب مدرسه طی سال‌های اخیر در شهرستان پاکدشت سبب ارتقای سطح آموزش منطقه شدند.

محمدرضا جوادی در ادامه با اشاره به آمار دانش‌آموزان شهرستان پاکدشت از نیاز این شهرستان به احداث 40 مدرسه خبر داد و گفت: در حال حاضر 54 هزار دانش‌آموز در 130 مدرسه این شهرستان مشغول به تحصیل هستند که از این میان 20 هزار نفر در نوبت دوم مشغول به تحصیل هستند و برای تبدیل مدارس شهرستان به مراکز آموزشی یک نوبته نیاز به 40 مدرسه دیده می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه به دلیل مهاجرپذیر بودن شهرستان هر سال بیش از یک هزار نفر به تعداد جمعیت دانش‌آموزی پاکدشت اضافه می‌شود ابراز امیدواری کرد با عنایت خیرین وضعیت آموزشی شهرستان روز به روز ارتقا یابد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ خیرین مدرسه‌ساز در سایه تلاش و همت خود، آینده درخشانی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زده‌اند و توانسته‌اند در سایه نیت خیرخواهانه خود، گام‌های موثری در راستای خدمت‌رسانی آموزش و پرورش به آینده‌سازان کشور بردارند.

فرهاد بشیری در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت و همدلی خیرین مدرسه‌ساز و دولت، زمینه‌ساز افزایش فضاهای آموزشی می‌شود.

در پایان این جشنواره خیرین نسبت به ساخت پنج پروژه که مبلغ آن بیش از 5 میلیارد تومان است متعهد شدند.

انتهای پیام/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول