اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه خبر داد

برق‌رسانی 4 هزار متر شبکه فشار ضعیف به تک متقاضیان شهری گناوه

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: در چند ماه اخیر بیش از 4 هزار متر برق‌رسانی شبکه فشار ضعیف به تک متقاضیان شهری گناوه و ریگ انجام شده است.

برق‌رسانی 4 هزار متر شبکه فشار ضعیف به تک متقاضیان شهری گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه احمد جعفری‌نسب پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‎های برق‌رسانی شهر گناوه اظهار داشت: خدمات خوبی در زمینه برق‌رسانی در شهرستان گناوه انجام شده است.

وی افزود: در چند ماهه اخیر با همکاری و تعامل بین دستگاه‎های مرتبط شهر گناوه توانسته‎ایم خدمات خوبی را در زمینه برق به مردم ارائه کنیم.

جعفری‌نسب بیان کرد: یکی از کارهایی که در اولویت قرار دارد تعویض شبکه‎های فرسوده است که در شهر گناوه در محله نوروزآباد 3 هزار و 600 متر شبکه فشار ضعیف تعویض و رفع ضعف ولتاژ صورت گرفته است.

فرماندار گناوه یادآور شد: برای رفع ضعف ولتاژ و توسعه شبکه روستای مال خلیفه‎ای یک دستگاه ترانس و 200 متر شبکه فشار متوسط و 300 متر شبکه فشار ضعیف عملیات آن در حال انجام است.

جعفری‌نسب گفت: یکی از مکان‎هایی که مردم در آنجا مشکل داشته‎اند توسعه شبکه روستایی و برق‌رسانی به مجتمع فرهنگیان روستای مال قائد بود که با یک دستگاه ترانس و 600 متر شبکه فشار متوسط به‌حمدالله رفع مشکل انجام شد.

فرماندار گناوه یادآور شد: پروژه دیگر برق‌رسانی به روستای تاج ملکی است که یک دستگاه ترانس و یک‌هزار متر شبکه فشار متوسط است که به زودی به پایان می‎رسد.

جعفری‌نسب ادامه داد: یکی از برنامه‎های دولت مسکن مهر است که در شهر گناوه برای برق‌رسانی به مسکن مهر نوروزآباد سه دستگاه ترانس و 150 متر شبکه فشار متوسط و یک‌هزار و 600 متر شبکه فشار ضعیف در دستور کار قرار گرفته است که تاکنون این پروژه پیشرفت خوبی دارد.

فرماندار گناوه گفت: در چند ماهه اخیر بیش از 4 هزار متر برق‌رسانی شبکه فشار ضعیف به تک متقاضیان شهری گناوه و ریگ صورت گرفته است.

وی گفت: مجموع کل اعتبارات جذب شده این پروژه‎ها 850 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول