اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرآموزش و پرورش آمل:

پیشرفت امروز ایران مرهون تلاش دانشمندان جوان است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش آمل پیشرفت امروز کشور را مرهون تلاش دانشمندان جوان کشور عنوان کرد.

پیشرفت امروز ایران مرهون تلاش دانشمندان جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اکبر لطفی عصر امروز در آیین تجلیل از برترین‌های المپیادهای علمی مجتمع‌های روستایی استان مازندران با اشاره به اینکه استعداد و توانایی در جوانان ایرانی موج می‌زند، تصریح کرد: از نظر توانایی و توانمندی دختران و پسران ایرانی زبانزد هستند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان برگزیده ایرانی در کشورهای دیگر و منتخبین مسابقات ویژه در ایران توانایی این دانش‌آموزان را به خوبی نشان می‌دهد، افزود: این امر نشان از اراده و همت جوانان ایرانی دارد.

لطفی با اعلام اینکه جایگاهی که امروز جوانان ایرانی در آن قرار دارند وارث علوم گذشتگان است، اظهار داشت:علوم مختلف دانشمندان ایران در اعصار گذشته این زمینه را برای ایجاد توانمندی در جوانان ایرانی به وجود آورده است.

وی با اشاره به جایگاه آمل در زمینه‌های مختلف علمی بیان کرد: این شهر جایگاه و محل زندگی عالمان بزرگی بوده است و وجود تعداد زیاد نخبگان در این شهر دور از دسترس نیست.

مدیرآموزش و پرورش آمل با تاکید بر اینکه جوانان ایرانی کاری کردند که هیچ پروژه‌ای در کشور روی زمین باقی نماند، افزود: بسیاری از تکنولوژی‌های مختلف را اگر می‌خواستیم وارد کنیم برای ایران بسیار گران تمام می‌شد ولی توانایی جوانان ایرانی سخت‌ترین کارها را در داخل کشور بومی کرد.

این مسئول افزود: در استان مازندران به ویژه شهر آمل نیز استعدادهای ویژه‌ای وجود دارد که هر ساله در مسابقات مختلف درون استانی و یا کشوری شناخته می‌شود.

وی با تاکید بر حفظ روحیه و حمایت از این نخبگان بیان کرد: باید تلاش کنیم که این نخبگی و تلاش در تمام دوران زندگی این افراد حفظ شده و تمام کشور از ثمرات آن بهره‌مند شوند.

در این مراسم از برترین‌های المپیادهای علمی مجتمع‌های روستایی مازندران و نیز منتخبین مسابقات آزمایشگاهی استان تجلیل شد.

انتهای‌پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول