اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر گ‌بهار خبر داد

پیشرفت 37 درصدی مسکن مهر گلبهار

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار از پیشرفت بیش از 37 درصدی مسکن مهر در گلبهار خبر داد.

پیشرفت 37 درصدی مسکن مهر گلبهار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمد حریری اظهار داشت: با شروع طرح مسکن مهر در سراسر کشور از سال 86، یک هزار هکتار زمین در گلبهار به این امر اختصاص یافت و روند اختصاص این اراضی به 40 هزار و 761 واحد و توسط قراردادهایی توسط انبوه‌سازان، تعاونی‌های مسکن و خود مالک اجرا شده است.

وی، افزود: مجموع پیشرفت فیزیکی در کل پروژه مسکن مهر اجرایی توسط انبوه‌سازان و تعاونی‌های مسکن 37 درصد است.

حریری با اشاره به اینکه در فروردین ماه امسال توسط رئیس‌جمهور تعدادی از واحدهای مسکن مهر در استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید، گفت: شهر جدید گلبهار در زمینه خدمات روبنایی اقدام به احداث یا اجرای پروژه‌هایی برای برخورداری امکانات مردم در این منطقه کرده است که این خدمات را در بخش‌های فضاهای آموزشی، مساجد، تجاری و بهداشتی تعریف و برای آنها برنامه‌ریزی داشته است.

وی ادامه داد: 32 باب فضای آموزشی، 14 باب مسجد، 8 مجتمع تجاری، یک درمانگاه علاوه بر درمانگاه موجود در بخش خدمات روبنایی و شهر جدید گلبهار برنامه‌ریزی شده است.

این عضو هئیت مدیره از پروژه مسکن مهر به عنوان عظیم‌ترین پروژه ملی یاد کرد و خاطر نشان کرد: در برنامه‌ریزی‌ها سعی بر این شده است که تا قبل از پایان دولت دهم مسکن مهر در قالب‌های مختلف انبوه‌سازان، تعاونی‌های اعتبار و خود مالکین به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول