اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 100 میلیون تومانی صورت گرفت

بهره‌برداری از آزمایشگاه پیشرفته دانشکده پرستاری آمل

خبرگزاری فارس: با اعتبار 100 مییلون تومانی آزمایشگاه پیشرفته دانشکده پرستاری آمل به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از آزمایشگاه پیشرفته دانشکده پرستاری آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی مازندران عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از این آزمایشگاه و تودیع و معارفه رییس جدید دانشکده پرستاری و پیراپزشکی آمل اظهار داشت: مجموعه دانشکده پرستاری و پیراپزشکی آمل در کمتر از یک سال به علوم پزشکی مازندران منتقل شده و در این مدت شاهد تحولات زیادی بوده است.

محمد آزادبخت با اشاره به اینکه دانشکده پرستاری آمل تنها دانشگاهی در کشور بود که تنها یک گروه علمی داشت، افزود: این وضعیت پس از سال 90 اصلاح شد.

وی با اعلام اینکه تاکنون 802 دانشجو از این دانشکده فارغ‌التحصیل شده‌اند، گفت: این تعداد دانشجو در سال‌های 72 تا 90 فارغ‌التحصیل شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه در مرحله نخست واگذاری این دانشکده به مجموعه مازندران، اقدام به جذب دانشجو در دو نیم‌سال کردیم، تصریح کرد: جذب دانشجو در این دانشگاه در ترم یک و دوم امسال به 65 دانشجو رسید.

وی گفت: در سال‌جاری نیز این دانشکده دومین دوره دانشجوی خود را جذب خواهد کرد.

آزادبخت با اعلام اینکه در حال حاضر 230دانشجو در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند، تاکید کرد: 37 دانشجو نیز در این دوره فارغ‌التحصیل می‌شوند.

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه برای افق آمل در سال1404 به دنبال یک نظام درمانی آموزش محور هستیم، افزود: این برنامه‌ریزی با نقشه راه‌های تعریف شده قابل دست‌یابی است.

به گزارش فارس، آزمایشگاه دانشکده پرستاری و پیراپزشکی آمل در محل قدیمی این آزمایشگاه با هزینه 100 میلیون تومانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران احداث شده است.

انتهای‌پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول