اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفا استان کرمانشاه:

آزمایشگاه میکروبی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه گفت: راه‌اندازی آزمایشگاه میکروبی در استان برای نخستین بار یکی دیگر از دستاوردهای شرکت آبفا استان است.

آزمایشگاه میکروبی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین بنکداری در نشست خبری  که در  سالن جلسات روابط‌عمومی این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: بارش‌ها‌ی امسال هشت درصد کمتر از سال گذشته بوده که این خود همکاری شهروندان را برای صرفه‌جویی در مصرف آب می‌طلبد.

بنکداری با اشاره به اینکه به نظر مردم بارندگی امسال خوب بوده است، ادامه داد: امسال 308 میلیمتر بارندگی در شهر کرمانشاه گزارش شده، ولی با توجه به خشک‌سالی‌های گذشته لازم به صرفه‌جویی است.

وی با بیان اینکه به فصل تابستان و گرمی هوا نزدیک می‌شویم، اضافه کرد: مردم در این فصل بیشتر از کولرهای آبی استفاده می‌کنند که نیاز است برای صرفه‌جویی در مصرف آب از کولرهای گازی و برقی نیز استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تصریح کرد: چشمه طاقبستان آب مناسبی دارد و در حال حاضر کمبود آب نداریم.

وی با اشاره به هفت واحد فعال تصفیه‌خانه فاضلاب در استان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ساخت شش واحد تصفیه‌خانه دیگر در استان خردادماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تصفیه‌خانه شهید نظری که از سال 45 توسط فرانسویان ساخته شده و تا سال 76 راکد بوده، افزود: امروز با بازسازی این تصفیه‌خانه، دارای یکی از بهترین تصفیه‌خانه‌های کشور هستیم.

وی اضافه کرد: شاخص متوسط بهره‌مندی استان از تصفیه‌خانه‌ها 45 درصد بوده و متوسط شاخص کشور 36 درصد است.

بنکداری ایجاد و اجرای زیرساخت‌های لازم برای تامین آب و دفع بهداشتی فاضلاب بیش از 40 هزار مسکن مهر استان و شبکه‌گذاری بیش از 330 کیلومتر آب و فاضلاب سطح استان را از جمله اقدامات سال گذشته شرکت اعلام کرد. 

وی ادامه داد: سرانه مصرف آب در ایران بالاتر از استاندارد است، در سال گذشته بیش از 100 میلیون متر مکعب آب در شهرهای استان مصرف شد.

بنکداری در پایان گفت: راه‌اندازی آزمایشگاه میکروبی در استان برای نخستین بار یکی دیگر از دستاوردهای شرکت آب و فاضلاب شهری استان است.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول