اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانةالنبی ارومیه تاکید کرد

حمایت از مؤلفان حوزه حجاب در ارومیه

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانةالنبی ارومیه گفت: مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانةالنبی در فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی از مؤلفان حوزه عفاف و حجاب حمایت می‌کند.

حمایت از مؤلفان حوزه حجاب در ارومیه

حجت‌الاسلام و المسلمین میریحیی میرفتحی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تحقیقات و پژوهش یکی از محورهای فعالیت مرکز ریحانةالنبی است و در این زمینه نیازمند همکاری پژوهشگران هستیم.

وی افزود: سیاسی‌شدن حجاب و عفاف یکی از موانع گسترش آن در کشور است و نباید این مسئله به عرصه سیاست کشیده شود.

این مسئول فعالیت‌های مداوم را برای به ثمر رسیدن طرح خوش‌حجابی در میان دانش‌آموزان اساسی دانست و اضافه کرد: دشمنان نمی‌خواهند این گونه طرح‌های بنیادی در کشور انجام شود.

وی در ادامه به راهپیمایی‌ حجاب برتر ارومیه و تحلیل رسانه‌های خارجی اشاره کرد و گفت: مسئولان باید به طور جدی در برابر خرابکاری دشمنان ایستادگی کنند و مانع از شیطنت‌ و نفوذ آنها در مسائل فرهنگی جامعه شوند.

میرفتحی‌زاده به خطرات دشمنان اسلام و فعالیت‌های گسترده‌ آنها اشاره کرد و ادامه داد: همه فعالیت‌های فرهنگی که در ارتباط با حجاب انجام می‌گیرد برای مقابله با توطئه دشمنان و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) ضروری است.

این مسئول با اشاره به فعالیت‌های مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة‌النبی ادامه داد: در اجرای طرح حجاب ریحانةالنبی به آموزش خانواده‌ها نیز توجه ویژه‌ای شده و برنامه‌ها و همایش‌هایی با موضوع آسیب‌شناسی حجاب برای خانواده‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز به دلیل ارائه طرح‌های کاربردی با تعداد فراوانی از خانواده‌ها و دانش‌آموختگان در ارتباط بوده و بسته‌های آموزشی برای خانواده‌ها و مدیران ارسال می‌کند.

‌دبیر اجرایی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانةالنبی ارومیه خاطرنشان کرد: مرکز ریحانةالنبی در زمینه تولید اقلام فرهنگی گام‌های خوبی برداشته و فعالیت‌های فرهنگی در قالب کتاب‌های آموزشی، بازی‌های مناسب و تصاویری دربردارنده ارزش و اهمیت حجاب و عفاف ارائه می‌کند.

‌دبیر اجرایی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانةالنبی ارومیه با بیان اینکه موسسه ریحانةالنبی سالانه هزینه‌های هنگفتی صرف فعالیت‌های متنوع فرهنگی می‌کند، گفت: مرکز حجاب ریحانةالنبی وابسته به هیچ ارگان و یا سازمان دولتی نیست و هیچ ردیف بودجه‌ای هم ندارد، بنابراین همکاری و مساعدت مسئولان مربوطه در این زمینه لازم است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول