اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صومعه‌سرا:

حجاب و عفاف موجب ارتقای سلامت جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه صومعه‌سرا گفت: رعایت حجاب و عفت عمومی موجب ارتقای سلامت جامعه است.

حجاب و عفاف موجب ارتقای سلامت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام  اسماعیل صدیقی عصر امروز در جمع مادران و همسران شهدای این شهرستان، زنان را عاملی مهم در حیات بشری و تداوم نسل‌ها دانست و اظهار کرد: همواره در طول تاریخ زنان پشتیبان اصلی مردان در تمام عرصه‌های زندگی بوده‌اند.

وی تصریح کرد: این حمایت و پشتیبانی در زمان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نیز به مراتب بیشتر از گذشته به چشم می‌خورد.

امام جمعه صومعه‌سرا تثبیت انقلاب اسلامی را مدیون زنان انقلابی دانست و افزود: زنان با ابراز همراهی خود در کنار مردان در پشت میادین جنگی نقش ارزنده و مهمی را بر عهده داشتند.

وی با اشاره به شان و منزلت همسران و مادران شهدا در جامعه گفت: مادران و همسران شهدا حامیان ارزنده و ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و انقلاب اسلامی متعلق به آنهاست.

صدیقی به رشادت‌های این افراد پس از گذشت سال‌ها از عمر با برکت انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: امروزه نیز هر زمان مشکل یا چالشی در جامعه اتفاق می‌افتد مادران و همسران شهدا در عرصه مقابله با آن پیشگام هستند.

وی با اشاره به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه فرهنگی اذعان کرد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب همواره بانیان اصلی این هنجارشکنی‌ها بودند و خواستار نابودی اسلام و انقلاب هستند.

امام جمعه صومعه‌سرا حرمت‌شکنی در مقوله عفاف و حجاب جوانان را خطرساز خواند و افزود: حرمت‌شکنی جوانان در حوزه عفاف و حجاب‌اسلامی موجب آلودگی جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه رعایت حیای اسلامی به ویژه در پوشش دختران کمک بزرگی به ارتقای سلامت جامعه است، خاطرنشان کرد: حرمت‌شکنی حوزه عفاف و حجاب در تحریک اذهان عمومی مخرب است.

صدیقی با بیان اینکه طراحی دشمنان در راستای ضربه بر پیکره جامعه اسلامی به روز و بسیار زیرکانه است، اذعان کرد: جوانان به ویژه دختران جوان بیشتر مراقب کردار، رفتار و پوشش ظاهری خود در جامعه باشند.

وی با اشاره به اینکه خداوند انسان‌های غیور را ارج می‌گذارد، متذکر شد: غیرت زنان در قبال حریم خود در برابر نامحرمان با حفظ حجاب پاس داشته شود.

امام جمعه صومعه‌سرا مادران و همسران شهدا را الگویی مناسب در عصر حاضر برای دختران و زنان جامعه دانست و افزود: خانواده‌های شهدا نقش ارزنده و تاثیرگذاری در ترویج جامعه اسلامی دارند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول