اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌‌شمالی:

افزایش دو برابری مواد مخدر صنعتی از برنامه‌های دشمن است

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان را افزایش دو برابری مواد مخدر صنعتی عنوان کرد.

افزایش دو برابری مواد مخدر صنعتی از برنامه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا یزدان‌پناه بعد از ظهر امروز در همایش رابطان پیشگیری از اعتیاد مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت:‌ تاکنون دو هزار نوع مواد مخدر صنعتی تولید شده از سوی دشمنان در جامعه شناسایی شده است.

وی افزود:‌ دشمنان و مافیای مواد مخدر قصد داشتند این میزان مواد مخدر صنعتی و شیمیایی را در سال 2015 به چهار هزار نوع مواد مخدر صنعتی برسانند.

یزدان‌پناه در دسترس‌بودن را از ویژگی‌های مواد مخدر صنعتی برشمرد و گفت: ترویج استفاده از این مواد مخدر در جوامع در دستور کار دشمنان قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه در این راستا باید به مسئله پیشگیری توجه ویژه‌ای شود، تصریح کرد: حوزه پیشگیری به سه بخش آموزش، مشاوره و آگاهی‌بخشی مربوط می‌شود که در این زمینه برنامه‌های مختلفی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پیش‌بینی شده است.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌‌شمالی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی برای به مسلخ کشیدن جوانان تلاش می‌کنند و برنامه دارند، افزود: هم‌اکنون ارزش برداشت مواد مخدر در افغانستان 70 میلیارد دلار است که تنها 3 میلیارد دلار سهم کشاورزان افغانی بوده و بقیه این سود در اختیار اشغالگران قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار بحران مواد مخدر در کنار بحران فقر و محیط زیست در حال گسترش بوده و جوامع را تهدید می‌کند.

به گفته جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی دشمنان با ترویج مصرف مواد مخدر بهترین استفاده را می‌برند و گسترش مواد مخدر مهم‌ترین راهبرد دشمنان است.

وی تاکید کرد: اگر در این زمینه چاره‌اندیشی نشود و دانش و بصیرت افراد ارتقا نیابد، مشکلات زیادی جوامع را در بر خواهد گرفت.

به گزارش فارس، همایش رابطان پیشگیری از اعتیاد شهرستان با حضور 150 نفر از فعالان این بخش برگزار شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول