اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگ عمومی سمنان:

اعتیاد به مواد مخدر اعتقادات فرد را از بین می‏برد

خبرگزاری فارس: عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان گفت: اعتیاد به مواد مخدر، ایمان و اعتقادات فرد را از بین می‏برد.

اعتیاد به مواد مخدر اعتقادات فرد را از بین می‏برد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا ظهر امروز در حاشیه کارگاه آموزشی پیش‌گیری از مواد مخدر که در سمنان برگزار شد، افزود: افراد معتاد به مواد مخدر مسئولیت فردی و اجتماعی نداشته و در قید و بند احساس گناه نیستند.

وی با اشاره به زیان‏های مواد مخدر بر جامعه اظهار داشت: دولت هزینه‏های سنگینی برای درمان و ترک اعتیاد افراد معتاد متقبّل می‏شود.

تقوی‏نیا گفت: اسلام سفارش زیادی برای حفظ جان خود در برابر ضرر و زیان رساندن به بدن دارد و جایز نیست با روی آوردن به اعتیاد به بدن و روح و روان ضرر برسانیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان افزود: از همین رو، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان دو کارگاه آموزش پیش‌گیری از مصرف سوء مواد مخدر و آسیب‏های اجتماعی را در مسجد اباصالح‌المهدی(عج) سمنان برای مردان و زنان به طور جداگانه و با حضور 150 نفر برگزار کرد.

تقوی‏نیا ادامه داد: در این دو کارگاه آموزشی، "مژگان محمدیان" از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و "مهدی ناظر"، کارشناس‏ارشد روان‏شناسی در خصوص مسائل مربوط به پیش‌گیری از مواد مخدر، زیان‏ها و نشانه‏های اعتیاد سخنرانی کردند.

* برگزاری کارگاه آموزشی"تجویدالصلاة" در سمنان

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان هم‌چنین از برگزاری کارگاه آموزشی "تجویدالصلاة" ویژه طلاب در این شهرستان خبر داد.

تقوی‏نیا افزود: این کارگاه آموزشی با حضور 60 نفر از روحانیان و طلاب علوم دینی به مدت چهار ساعت برگزار شد و در این دوره آموزشی طلاب با تجویدالصلاة و قرائت نماز آشنا شدند.

وی اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان تلاش می‏کند تا با برگزاری دوره‏های آموزشی مفید، سطح فکری و بینش مبلّغان را افزایش دهد.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان با برشمردن ویژگی‏های مبلّغ دین گفت: کسی که کارش تبلیغ دین است، باید با اندرز زیبا سخن گفته و آرام آرام به ژرفای دل مخاطب برود و در قلب‏ها نفوذ کند.

کارگاه آموزشی "تجویدالصلاة" با حضور 60 نفر از روحانیان طلاب در حوزه علمیه صادقیه سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول