اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی:

جاده اهر ـ تبریز دومین جاده حادثه‌خیز استان آذربایجان‌شرقی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: جاده اهر ـ تبریز دومین جاده حادثه‌خیز استان آذربایجان‌شرقی است.

جاده اهر ـ تبریز دومین جاده حادثه‌خیز استان آذربایجان‌شرقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، اروجعلی علیزاده بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات در زمینه‌های مسکن مهر و راه‌های اصلی و روستایی شهرستان اهر گفت: جاده اهر ـ تبریز دومین جاده حادثه‌خیز استان است.

وی، کمبود اعتبارات اختصاصی به بزرگراه اهر ـ تبریز را یکی از مشکلات جدی این پروژه اعلام کرد و افزود: جاده اهر ـ تبریز یکی از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان آذربایجان‌شرقی است که متأسفانه شاهد تصادفات مکرر در این جاده هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: از نظر تصادفات براساس اعلام بزرگراه و پزشک قانونی جاده بستان‌آباد و جاده اهر ـ تبریز محور ارتباطی حادثه‌خیز استان هستند.

علیزاده، اولویت‌های سال‌جاری را در بخش راه روستایی اتمام پروژه‌های نیمه تمام اعلام کرد و افزود: امسال بیش از 15 روستای بخش مرکزی و هوراند از راه آسفالته بهره‌مند می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: 18 پروژه مهم آذربایجان‌شرقی که بزرگراه اهر ـ تبریز نیز جزو این پروژه‌ها است، به عنوان پروژه‌های مهر ماندگار معرفی شده‌اند که امیدواریم با عنایت مسئولان استانی و حمایت نمایندگان مجلس اعتبارات لازم در زمینه تسریع این پروژه محقق شود.

فرماندار اهر نیز از آماده شدن 600 واحد مسکونی مسکن مهر در اهر برای افتتاح در سال‌جاری خبر داد و از مابقی شرکت‌های تعاونی مسکن مهر نیز خواست هرچه سریع‌تر واحدهای مسکونی خود را تکمیل کنند تا در سال 91 کار احداث واحدهای مسکونی مسکن مهر به پایان برسد.

رضا صدیقی با اشاره به حوادث ناگوار رانندگی در جاده اهر ـ تبریز که منجر به کشته شدن مردم می‌شود بر تسریع در احداث بزرگراه اهر ـ تبریز تأکید کرد.

در این جلسه درباره احداث کمربند شرقی، بزرگراه اهر ـ تبریز و احداث و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان اهر بحث و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

همچنین مدیر‌کل راه و شهرسازی استان از نزدیک از روند احداث واحدهای مسکونی مسکن مهر در شهرستان اهر بازدید و دستورات لازم را در تسریع احداث این واحدها داد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول