اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر سرعین به تبریز به مسافت 188 کیلومتر

اسپانیا مرحله پنجم تور دوچرخه‌سواری آذربایجان را فتح کرد

خبرگزاری فارس: مرحله پنجم تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان، با کسب مقام قهرمانی توسط "خاویر چاکون کسادا" از تیم "آندولسیای " اسپانیا به اتمام رسید.

اسپانیا مرحله پنجم  تور دوچرخه‌سواری آذربایجان را فتح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بعد از ظهر امروز مرحله پنجم تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان در مسیر " سرعین- تبریز به مسافت 188 کیلومتر با حضور 96 رکابزن برگزار شد و توسط "خاویر چاکون کسادا" از تیم "آندولسیای " توانست زودتر از همه از خط پایان گذشته و مقام نخست را کسب کرد.

در این مرحله  "خاویر چاکون کسادا" از تیم "آندولسیای " اسپانیا با زمان 5 ساعت و 57 دقیقه و 4 ثانیه مقام نخست و " ولادمیر بلیکا" از تیم " شکر اسپور " ترکیه با زمان مشابه نسبت به نفر اول  و  "اسکار پویول مونود" از تیم دانشگاه آزاد با زمان مشابه نسبت به نفر اول به ترتیب مقام دوم و سوم این مرحله از تور را کسب کردند.

پس از پایان این مرحله، حسین ناطقی از تیم پتروشیمی تبریز صاحب پیراهن امتیازی شد، امیر کلاهدوز دیگر رکابزن این تیم پیراهن کوهستان را تصاحب کرد، " خاویر رامیرز" از "دوکلای " جمهوری چک صاحب پیراهن طلایی شد و عباس سعیدی تنها از تیم دانشگاه آزاد پیراهن برترین رکابزن آسیایی را به دست آورد.

بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان، از 22 اردیبهشت‌ماه به مدت شش روز و در 6 مرحله در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول