اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی:

پرونده مسکن مهر بسته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: طبق برنامه‌ریزی دولت باید پرونده مسکن مهر را تا پایان سال 1391 در آذربایجان‌شرقی ببندیم.

پرونده مسکن مهر بسته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، اروجعلی علیزاده عصر امروز در نشست شورای مسکن شهرستان بناب با اشاره به اهمیت اجرای طرح مسکن مهر در کشور اظهار کرد: کم‌کاری‌ها در برخی تعاونی‌های مسکن صرفاً به شهرستان بناب مربوط نیست.

تعاونی‌های مسکن مهر در آذربایجان‌شرقی مشکل دارند

وی افزود: در کل استان در بحث تعاونی‌های مسکن مشکل داریم از این رو با اهمیتی که تعاونی‌ها دارند، امیدواریم که نمره منفی نگیرند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی از اجرای برنامه زمان‌بندی برای افتتاح طرح‌های مسکن مهر در شهرستان بناب خبر داد و گفت: افتتاح یک هزار و 500 واحد مسکونی مسکن مهر در شهرستان بناب را تا پایان امسال در برنامه داریم که در قالب برنامه سه ماهه، سه ماهه از آنها بهره‌برداری خواهد شد.

عملکرد مسکن مهر در بناب نامناسب است

علیزاده تأکید کرد: طبق برنامه‌ریزی دولت باید پرونده مسکن مهر را تا پایان سال 1391 در آذربایجان‌شرقی ببندیم و از طرفی امروز بحث کمبود نقدینگی و مالی در اجرای طرح‌ها مطرح است از این رو هر قدر زمان را از دست بدهیم، به همان اندازه با مشکل روبه‌رو خواهیم شد.

وی عملکرد مسکن مهر را در بناب نامناسب دانست و ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های ادارات خدمات‌رسان، از تعاونی‌های مسکن مهر خواست تا هرچه سریع‌تر مشکل پروژه‌های احداث مسکن را از بلاتکلیفی نجات دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: به مسکن مهر به‌ صورت بخشی نگاه نخواهیم کرد و برای تمام وزارتخانه‌های مرتبط تکلیف مشخص شده و در همین راستا تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول