اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پیشین مسکن و شهرسازی استان کردستان:

40 هزار واحد مسکن مهر در کردستان در حال احداث است

خبرگزاری فارس: مدیرکل پیشین مسکن و شهرسازی استان کردستان از احداث 40 هزار واحد مسکن مهر در این استان خبرداد و گفت: تاکنون 13 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان به بهره‌برداری رسیده است.

40 هزار واحد مسکن مهر در کردستان در حال احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رسولی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی استان در سنندج اظهار کرد: ساخت و احداث مسکن برای محرومان در قالب طرحی با عنوان مسکن مهر در ایران با حجم و گستردگی زیاد آن در دنیا بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه مسکن یکی از نیازهای ضروری مردم است، بیان کرد: با شروع به کار دولت نهم توسط مسکن و شهرسازی تاکنون خدمات ارزنده‌ای در زمینه تامین مسکن برای اقشار نیازمند جامعه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع طرح مسکن مهر با مشکلات زیادی مواجه بودیم که با همت و همکاری تمام کارشناسان و مسئولان و پیمانکاران بسیاری از موانع موجود در اجرای این طرح بزرگ برطرف شد.

مدیرکل پیشین مسکن و شهرسازی استان کردستان گفت: مسکن و شهرسازی در زمینه احداث بیمارستان‌ها، مجتمع‌های فرهنگی و هنری، طرح‌های شهرسازی و تامین مسکن محرومان، فعالیت‌ها و اقدامات موثری داشته است.

رسولی اعلام کرد: از ابتدای فعالیت و خدمت به عنوان مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تاکنون 75 جلسه شورای مسکن را تشکیل داده‌ایم.

وی تصریح کرد: در پنج و نیم سال از خدمت خود در کردستان 12 بار سفر وزیران مختلف مسکن به استان و 25 مورد معاونان وزیر را داشته‌ایم.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول