اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 16 درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری از رشد 16 درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی در این استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

رشد 16 درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی محمدی گنجه عصر امروز در نشست کارگروه اقتصادی این استان، اظهار داشت: صادرات غیرنفتی در این استان در مدت دو ماه نخست سال‌جاری 28 میلیون دلار برآورد شده است.

وی با بیان اینکه صادرات کالاهی غیرنفتی در این استان 16 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، گفت: این در حالیست که در فروردین ماه جاری رشد منفی صادرات غیرنفتی را شاهد بوده‌ایم.

محمدی با اشاره به برگزاری همایش یک روزه بورس در این استان در سال‌جاری، گفت: در حال حاضر با اقدامات انجام شده مطالعات این طرح به اتمام رسیده است.

مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تمام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این همایش یک روزه انجام پذیرفته است، برهمین اساس مشکلی برای برگزاری این همایش وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی آمار صادرات و واردات کالا از گمرک این استان مشخص است، گفت: برای برگزاری همایش بورس اگر چنانچه لازم باشد این آمار ارائه و در اختیار مشاور این طرح قرار خواهد داده شد.

محمدی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: با توجه به این نامگذاری برای تغییر رویه مصرف و نگاه ویژه به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مدیران صدا و سیما و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به عنوان مهمان ویژه به جلسات ستاد ویژه حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی دعوت شوند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول