اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تسهیل در روند امور عمرانی

ادارات کهگیلویه به نمایندگی‌های خود در لنده بیشتر توجه کنند

خبرگزاری فارس: بخشدار لنده گفت: برای تسهیل در روند امور عمرانی و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به مردم، ادارات کهگیلویه به نمایندگی‌های خود در لنده بیشتر توجه کنند.

ادارات کهگیلویه به نمایندگی‌های خود در لنده بیشتر توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حمیدرضا جمالی عصر امروز در جلسه شورای اداری لنده با بیان گزیده‌ای از عهدنامه امیرالمؤمنین علی (ع) و مالک اشتر اظهار داشت: خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی از والاترین نعمت‌های خداوند است که نصیب مسئولان جمهوری اسلامی شده است.

وی افزود: ما مسئولان باید با نصب‌العین قرار دادن سخنان گوهربار مولای متقیان علی (ع) در خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی به مردم تلاش خود را دو چندان کنیم.

بخشدار لنده گفت: فرصت خدمت‌رسانی به مردم به برکت خون شهدا و امام شهدا بوده که با از خودگذشتگی این را به ما آموخته‌اند.

جمالی تصریح کرد: همان‌طور که در شرع مقدس آمده مسئولان در قبال رسیدگی به نیازها و احتیاجات مردم خود مسئول بوده و باید شرایط لازم جهت رسیدگی به آنها را فراهم کنند.

وی افزود: در رسیدگی و سرکشی از محرومان باید نیتی خالص داشته باشیم تا در تنهایی خود در قیامت ما را از عذاب آخرت نجات دهد.

رئیس شورای اداری لنده عدم راه ارتباطی مناسب را سبب توسعه‌نیافتگی لنده دانست و گفت: با توجه به تحول چشمگیری که در آینده نه چندان دور در راه‌های ارتباطی شهر لنده رخ می‌دهد این شهر از بن‌بست خارج و به یک شهر توسعه‌یافته در همه زمینه‌ها تبدیل می‌شود.

جمالی تصریح کرد: یکی از راه‌هایی که باعث تحول در این بخش می‌شود جاده ارتباطی لنده به تراب و دهدشت است که هم‌اکنون مناقصه آن برگزار و در آینده نزدیک این پروژه کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی توسعه بخش کشاورزی را یکی از راه‌های ایجاد اشتغال و رهایی از معضل بیکاری خواند و خاطرنشان کرد: با توسعه کشاورزی در اراضی شخصی و ملی می‌توانیم به رفع بیکاری در جامعه کمک کنیم.

وی در ادامه خطاب به مسئولان گفت: یکی از مصادیق خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی به مردم حضور به موقع در ادارات و رعایت و اجرای درست طرح تکریم ارباب رجوع است که سبب رضایت عمومی مردم می‌شود.

بخشدار لنده در پایان از ادارات شهرستان کهگیلویه که در شهر لنده نمایندگی دارند خواست با کمک‌های بودجه‌ای خود به این نمایندگی‌ها آنها را در اجرای برنامه‌های خود یاری کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول