اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت آموزش و پرورش صورت گرفت

آغاز مسابقات ورزشی ویژه فرهنگیان در لنده

خبرگزاری فارس: صبح امروز با حضور مسئولان محلی، افتتاحیه مسابقات والیبال و بدمینتون فرهنگیان زن و مرد به مناسبت هفته معلم در لنده برگزار شد.

آغاز مسابقات ورزشی ویژه فرهنگیان در لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش این شهر صبح امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات والیبال و بدمینتون فرهنگیان با تبریک هفته معلم اظهار داشت: ورزش در راستای سلامتی انسان یک امر مهم بوده و نقش بسزایی در این امر دارد و ما نیز باید برای آن برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم چرا که ورزش راز سلامتی در دنیای امروز است. 

محمدیار سپهر افزود: گسترش ورزش زمینه‌ساز جامعه‌ای سالم است و همگان باید با روی آوردن به سمت ورزش، خود را در برابر بیماری‌ها و مشکلات جسمانی بیمه کنند.

وی در ادامه افزود: ورزش از معدود برنامه‌هایی است که در میان قشر فرهنگی جامعه که با آینده‌سازان مملکت سر و کار دارند باید رواج پیدا کند تا آن‌ها با روحیه‌ای شاداب و به دور از هرگونه پرخاشگری در کلاس درس حضور یافته و آنچه شرط بلاغت است را برای آنها بیان دارند.

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش لنده در ادامه با اشاره به هفته معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری گفت: معلمان از جمله کسانی هستند که در روحیه و شخصیت‌پذیری جوانان تأثیر بسزایی داشته به همین منظور رعایت اخلاق ورزشی برای همه به خصوص فرهنگیان در همه زمینه‌ها لازم و ضروری است.

سپهر با بیان اینکه همه ساله به مناسبت هفته معلم مسابقات ورزشی مختلفی در سطح ادارات آموزش و پرورش برگزار می‌شود، افزود: امسال هم بنا به تصمیم شورای آموزش و پرورش منطقه لنده مسابقه والیبال برای آقایان و مسابقه بدمینتون برای خواهران فرهنگی در نظر گرفته شده است.

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش لنده افزود: مسابقات بدمینتون خواهران با حضور 16 نفر از فرهنگیان در دو گروه هشت نفره از امروز به مدت سه روز آغاز به کار می‌کند که در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی در ادامه مسابقات والیبال آقایان را یادآور شد و تصریح کرد: فرهنگیان در این مسابقات در دو گروه سه و چهار تیمی به مدت چهار روز به مسابقات خود ادامه می‌دهند و در پایان مسابقات در روز نمادین تجلیل از مقام شامخ معلم که در روز هفدهم اردیبهشت برگزار می‌شود به تیم‌های اول تا سوم جوایزی اهدا می‌شود.

 انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول