اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خبر داد

تحویل 100 واحد مسکن مهر شادگان تا اواخر مهرماه

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان از تحویل 100 واحد مسکن مهر تا اواخر مهرماه سال جاری در شهرستان خبر داد.

تحویل 100 واحد مسکن مهر شادگان تا اواخر مهرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی صبح امروز در جلسه مسکن مهر که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین طرح‌های دولت نهم و دهم در راستای خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد جامعه اجرای طرح مسکن مهر است.

وی افزود: این طرح، مشکل مسکن بسیاری از خانواده‌ها و اقشار کم‌درآمد را برطرف خواهد کرد و در همین راستا استقبال مطلوبی نیز از آن صورت گرفته است.

فرماندار شادگان تصریح کرد: تعاونی مسکن مهر این منطقه نیز با همت هر چه تمام درصدد تکمیل و ساخت واحدها بوده و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نیست.

وی ادامه داد: این پروژه در شادگان حدود یک سال و نیم است که آغاز شده و مردم نیز در این مدت تعامل خوبی با تعاونی‌ها برقرار کرده‌اند.

فرماندار شادگان گفت: تمام تلاش دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید در راستای تکمیل زیرساخت‌های واحدهای مسکن مهر منطقه باشد تا در زمان و موعد مقرر به اعضا تحویل داده شود.

وی همچنین خطاب به مسئولان مرتبط تعاونی مسکن مهر شهرستان تأکید کرد: تأسیسات آب، برق، فاضلاب و گاز هر چه سریع‌تر در سایت مسکن مهر شهرستان برای تحویل به اعضا تکمیل شود.

فیوضی اضافه کرد: با تلاش مسئولان این تعاونی، هم‌اکنون 100 واحد در مرحله نازک‌کاری بوده و همه تلاش ما این است که تا اواخر مهرماه سال جاری این تعداد را به صاحبانشان واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان است، گفت: امیدواریم با تعامل مضاعف اعضای تعاونی‌ها در خصوص پرداخت سهم آورده بتوان در واگذاری هر چه سریع‌تر واحدهای مسکن مهر شهرستان اقدام کرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول