اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته

9 عنوان کتاب در دانشگاه آزاد خرم‎آباد چاپ شد

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد گفت: در سال گذشته 9 عنوان کتاب از اعضای هیئت علمی این دانشگاه به چاپ رسیده است.

9 عنوان کتاب در دانشگاه آزاد خرم‎آباد چاپ شد

زینب پورقبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‎آباد اظهار داشت: این کتاب‎ها با عنوان‎های آزمایشگاه الکترونیک یک و دو اثر حسین کرم‌پوریان، پروژه تحقیقاتی و علوم تربیتی اثر دکتر حسین مهرداد، اصول ایمنی آزمایشگاه و شیمی عمومی اثر زینب پورقبادی، اصول استنباط در حقوق اسلامی اثر علی دلفانی و روش‎های تدریس تربیت‌بدنی در مدارس اثر محمدرضا پورفرخ چاپ شده است.

وی افزود: هم‌چنین کتاب‎های آزمایشگاه شیمی معدنی دو، واژه‌نامه علم تمرین در ورزش، رویکرد توسعه و جهان سوم، تجزیه و تحلیل داده با نرم‌افزار به ترتیب اثر دکتر زهره دریکوند، مجتبی میردریکوندی، علی فلاح‎نژاد و دکتر مهران لشنی چاپ و منتشر شده است.

پورقبادی اظهار داشت: تا اردیبهشت‌ماه 91 سه عنوان کتاب دیگر زیر چاپ، هفت عنوان در حال دریافت مجوز از وزارت ارشاد و هفت عنوان نیز در مرحله شابک و فیبا و هم‌چنین سه عنوان در مرحله داوری هستند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول