اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش روابط عمومی کارآمد

شهید مولوی نخستین مدیر روابط عمومی شهرداری قم تجلیل شد

خبرگزاری فارس: در همایش روابط عمومی کارآمد که در مجتمع وتوس قم برگزار شد از شهید حسین مولوی نخستین مدیر روابط عمومی شهرداری قم تجلیل شد.

شهید مولوی نخستین مدیر روابط عمومی شهرداری قم تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم همایش روابط عمومی کارآمد به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ظهر امروز در مجتمع فرهنگی وتوس برگزار شد.

در این همایش، اساتید و صاحبان اثر در رشته مدیریت به ایراد سخن پرداخته و تعاریفی در زمینه تاریخچه مدل‌شناسی رفتار انسان، اهمیت زبان رفتاری و همچنین مباحثی پیرامون سابقه روابط عمومی در جهان و ایران و وظایف یک روابط عمومی کارآمد در سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایران را ارائه کردند.

اساتید و سخنرانان این همایش بر این نکته تاکید داشتند که خبررسانی تنها وظیفه یک روابط عمومی نیست بلکه برقراری ارتباط میان مردم و مدیریت سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و روابط عمومی‌های کارآمد آن دسته از افرادی هستند که در ایجاد گفتمان دو جانبه میان ارباب رجوع و مدیران موفق بوده‌اند.

همچنین در ادامه مراسم از مقام شامخ شهید حسین مولوی که به عنوان نخستین مدیر روابط عمومی شهرداری قم فعالیت داشته است با اهدای لوح به خانواده این شهید والا مقام تقدیر شد.

شهردار قم نیز در این مراسم حضور به هم رساند و با تبریک این روز به فعالان عرصه روابط عمومی، جایگاه روابط عمومی در ادارات و نهادها به ویژه شهر قم را رفیع عنوان و بیان کرد: قم خاستگاه روابط عمومی دینی و اسلامی است و این امر وظیفه فعالان در حوزه روابط عمومی را سنگین‌ می‌کند.

محمد دلبری همچنین بر وجهه بین‌المللی شهر قم اشاره کرد و از افرادی که در این عرصه فعالیت می‌کنند خواست تا برای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است، همت و تلاش مضاعفی را به کار ببندند.

تقدیر و تجلیل از روابط عمومی‌های دستگاه‌ها و اداراتی چون مخابرات، دفتر تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان‌های وابسته به شهرداری و ... بخش پایانی این مراسم بود.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول