اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

80 درصد مصوبات دولت در بخش منابع‌طبیعی اجرایی شد

خبرگزاری فارس: معاون حفاظت منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: 80 درصد مصوبات سفرهای اول و دوم استانی هیئت دولت به این استان در حوزه منابع‌طبیعی و آبخیزداری اجرایی شد.

80 درصد مصوبات دولت در بخش منابع‌طبیعی اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی محمدی‌مقدم بعدازظهر امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای یک‌صدمین سفر استانی هیئت دولت در مصلای بزرگ شهرکرد، اظهار داشت: این نمایشگاه برای قدردانی از خدمات ارزشمند دولت عدالت‌محور نهم و دهم در حال برگزاری است.

وی افزود: در این نمایشگاه مردم بیشتر در جریان امور مختلف استان چهارمحال و بختیاری و روند اجرایی پروژه‌های نیمه‌تمام این استان قرار می‌گیرند.

محمدی مقدم ره‌آورد سفر اول هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری را 8 هزار و 790 میلیون ریال اعتبار در حوزه منابع‌طبیعی و آبخیزداری عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان این استان 80 درصد این میزان اعتبار جذب شده است.

معاون حفاظت منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ارمغان سفر دوم هیئت دولت به این استان را 130 میلیون ریال اعتبار در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری دانست و بیان داشت: از این میزان اعتبار 80 درصد آن جذب شده است.

وی ادامه داد: حاصل سفر سوم هیئت دولت به این استان 560 میلیون ریال اعتبار در حوزه منابع‌طبیعی و آبخیزداری بوده که بخش زیادی از آن جذب شده است.

محمدی مقدم با بیان این که بعد از سفرهای استانی هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری 100 درخواست از سوی مردم این استان در حوزه منابع‌طبیعی و آبخیزداری وجود داشته است، گفت: تعداد زیادی از این درخواست‌ها در اعتراض به ملی بودن اراضی این استان و بخشی دیگر نیز درخواست واگذاری اراضی برای اجرای طرح‌های صنعتی و کشاورزی بوده است.

وی گفت: در حال حاضر اعتراض‌ها و درخواست‌های مردم استان چهارمحال و بختیاری در دست بررسی است.

معاون منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: هدف بر این است که مراتع کم‌بازده را به بخش کشاورزی اختصاص دهیم تا هم شاهد رونق تولید محصولات کشاورزی در این استان و فراهم شدن زمینه اشتغال افراد بیشتری باشیم.

گفتنی است نمایشگاه دست‌آوردهای یک‌صدمین سفر استانی هیئت دولت در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور از روز شنبه 23 اردیبهشت آغاز شده و تا جمعه 29 اردیبهشت‌ماه جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول