اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز گلستان خبر داد

880 میلیارد ریال هزینه برای 8 مصوبه دولت برای گاز گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: در مجموع بابت اجرای هشت مصوبه سفر هیئت دولت در بخش گاز گلستان معادل 880 میلیارد ریال هزینه شده است.

880 میلیارد ریال هزینه برای 8 مصوبه دولت برای گاز گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، رمضانعلی سنگدوینی در خصوص یکصدمین سفرهای استانی هیئت دولت اظهار داشت: سفرهای استانی هیئت دولت منشأ خیرات و برکات فراوانی برای مردم شریف کشور بوده که از مصادیق بارز آن تقویت زیرساخت‌ها، محرومیت‌زدایی، مهرورزی و عدالت‌محوری را می‌توان برشمرد.

وی به مصوبات سفرهای استانی در بخش گازرسانی اشاره کرد و افزود: تعداد هشت مصوبه بزرگ دستاورد سه سفر هیئت دولت به این استان سرسبز بوده که تاکنون همه آنها اجرایی شده است.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان خاطر نشان کرد: سفر اول هیئت دولت دو مصوبه بزرگ شامل گازرسانی به شهر مرزی مراوه‌تپه و همچنین 48 روستای دهستان دوزین داشت.

سنگدوینی افزود: گازرسانی به شهر مرزی مراوه‌تپه در چهار فاز با هزینه‌ای بالغ بر 230 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر سال 1389 مورد بهره‌برداری قرار گرفت ضمن اینکه در همین رابطه زمینه گازرسانی به 180 روستا و صنایع مسیرخط نیز فراهم شد.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان تصریح کرد: گازرسانی به مجموعه 48 روستای صعب‌العبور و کوهستانی دوزین نیز با پیش‌بینی هزینه‌ای بالغ بر 250 میلیارد ریال آغاز شد که در حال حاضر این پروژه نیز در مجموع با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و تاکنون تعداد 27 روستا از 48 روستای اشاره شده از نعمت گاز برخوردار شده‌اند و مابقی روستاهای این مجموعه در حال اجرا هستند.

وی در خصوص مصوبات سفر دوم نیز ابراز داشت: در مرحله دوم سفرهای استانی نیز  دو طرح مهم شامل گازرسانی به روستاهای حاشیه جنگل و روستاهای تا فاصله 15 کیلومتر از خط انتقال و همچنین گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی با برآورد بودجه‌ای در حدود 590 میلیارد ریال مصوب شد که با تلاش کارکنان گاز گلستان گازرسانی به روستاهای حاشیه جنگل و روستاهای تا فاصله 15 کیلومتر از خط انتقال در حال حاضر با 80 درصد پیشرفت و پروژه گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز با 72 درصد پیشرفت در حال اجرا است.

سنگدوینی در رابطه با مصوبات سفر سوم هیئت دولت اعلام کرد: در این سفر چهار پروژه مهم شامل گازرسانی به 100 روستای شرق استان، اجرای خط انتقال پتروشیمی و شهرک صنعتی اترک، اجرای خط تقویتی جاده قدیم گرگان - کردکوی و همچنین احداث ساختمان‌های اداری و پست امداد جمعا با برآورد بودجه‌ای در حدود 580 میلیارد ریال به تصویب رسید.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان ابراز داشت: تاکنون تعداد سه مصوبه اجرائی شده و فقط خط انتقال گاز به پتروشیمی با وجود موانع موجود تاکنون اجرا نشده است.

وی با بیان اینکه در مجموع بابت اجرای هشت مصوبه سفر هیئت دولت 880 میلیارد ریال هزینه شده گفت: این مصوبات نقش بسزایی را در توسعه استان به همراه دارد بنابراین بر خود لازم می‌دانم از دولتمردان به ویژه همکاران که خالصانه در راستای تحقق سفرهای استانی تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی کنیم.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول