اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای 3 درصد طرح‌های آبیاری تحت ‌فشار در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سه درصد طرح‌های آبیاری تحت ‌فشار کشور در استان اجرایی شده است.

اجرای 3 درصد طرح‌های آبیاری تحت ‌فشار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صفدر نیازی بعدازظهر امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای یکصدمین سفر استانی هیئت دولت در این استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت احمدی‌نژاد خدمات ارزشمندی را به کشور و استان چهارمحال و بختیاری ارائه کرده که در این نمایشگاه گوشه کوچکی از آن‌ها در معرض دید مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به چهار سفر استانی هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری افزود: ارمغان سفر اول هیئت دولت به این استان 19 مصوبه در حوزه جهاد کشاورزی بود که 95 درصد مصوبات این سفر با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان اجرایی شده است.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری رهاورد سفر دوم هیئت دولت به این استان را 17 مصوبه در حوزه جهاد کشاورزی دانست و گفت: 85 درصد این مصوبات اجرایی شده و مابقی نیز در دست اجراست.

نیازی گفت: سفر سوم هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری 11 مصوبه در بخش کشاورزی به همراه داشت که حدود 65 درصد آن‌ها اجرایی شده و مابقی نیز در دست اجراست.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ارمغان سفر چهارم احمدی‌نژاد و هیئت همراهش به استان چهارمحال و بختیاری را پنج مصوبه برای جهاد کشاورزی این استان عنوان کرد و افزود: اجرای این مصوبه‌ها در حال پیگیری است.

نیازی با اشاره به برنامه‌های پیش‌روی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش راندمان تولید و عملکرد از برنامه‌های اولویت‌دار جهاد کشاورزی این استان در سال جاری است.

وی با بیان این‌که حدود 85 درصد از اعتبارات آبیاری تحت فشار در چهارمحال و بختیاری پرداخت‌ شده است، گفت: در حال حاضر 5 هزار و 100 هکتار از اراضی استان مجهز به سیستم آبیاری تحت فشار است.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که استان سه درصد از اراضی آبیاری تحت فشار کشور را در اختیار دارد، بیان داشت: در مهرماه امسال نیز 7 هزار هکتار از اراضی استان مجهز به سیستم آبیاری تحت فشار می‌شود.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری یک میلیون و 340 تن محصولات کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری تولید شود.

گفتنی است؛ نمایشگاه دستاوردهای یکصدمین سفر استانی هیئت دولت در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور از روز شنبه 23 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا جمعه 29 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول