اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان ایلام:

مدیران ایلام توجه ویژه‌ای به ارتباطات مردمی دارند

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان ایلام و سرپرست اداره روابط عمومی استانداری ایلام گفت: ارتباطات مردمی در دستگاه مدیریت ارشد استان مورد عنایت ویژه است.

مدیران ایلام توجه ویژه‌ای به ارتباطات مردمی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرشته سنجیده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این موضوع در جشنواره یکصدمین سفر دولت در شهر مشهد مقدس به خوبی نمایان بود.

وی ادامه داد: حوزه روابط عمومی استانداری ایلام در جشنواره یکصدمین سفر هیئت دولت که در شهر مشهد مقدس برگزار شد در این راستا تلاش فراوانی داشت.

این مسئول اضافه کرد: بر این اساس غرفه استان ایلام مورد استقبال مردم و مسئولان ارشد کشوری واقع شد که جای تقدیر و تحسین دارد.

سنجیده تصریح کرد: رئیس جمهور نیز در بازدید از غرفه‌های یاد شده گسترش و فراگیر شدن ارتباطات مردمی و حل شدن مشکلات مردم را مورد تأکید قرار داد.

سرپرست اداره روابط عمومی استانداری ایلام گفت: استانداری ایلام نیز توانست با برپایی غرفه مربوط به استان ایلام در راستای معرفی توانمندی‌های استان در بخش‌های مختلف تلاش کند.

وی ادامه داد: عنایت به بخش‌های سمعی و بصری، رسانه، مطبوعات و ارتباطات مردمی سفرهای استانی هیئت دولت بخشی از تلاش‌های انجام شده است.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول