اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون، رفاه و امور اجتماعی کاشان خبر داد

تشکیل شرکت تعاونی مهر کشاورزی در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، رفاه و کار اجتماعی کاشان از تشکیل شرکت تعاونی سهامی مهر کشاورزی در کاشان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

تشکیل شرکت تعاونی مهر کشاورزی در کاشان

محمد باغبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: فعالیت شرکت تعاونی سهامی مهر کشاورزی برای اولین بار است که در کشور توسط دولت کلید می‌خورد.

وی، اشتغال جوانان در بخش کشاورزی را از مهمترین اهداف تأسیس این شرکت تعاونی دانست و افزود: برای رونق کشاورزی و اشتغال جوانان در این بخش، رویکرد دولت دهم به بخش کشاورزی و دامپروری است.

رئیس اداره تعاون، رفاه و کار اجتماعی کاشان یادآور شد: در حال حاضر شرکت تعاونی فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی در مدیریت جهاد کشاورزی کاشان فعالیت دارد.

وی با اشاره به رهنمودهای امام راحل مبنی بر توجه ویژه به بخش تعاون، بیان داشت: جذب جوانان برای اشتغال از طریق فرصت‌هایی که تعاونی‌ها فراهم می‌کنند علاوه بر فراهم آوردن بستر بهره‌وری مناسب از نیروی انسانی، زمینه‌های رشد و پیشرفت نظام اسلامی را نیز هموار می‌کند.

باغبانی تصریح کرد: در حال حاضر با احتساب سهام عدالت بیش از 202 هزار نفر از جمعیت 400 هزار نفری شهرستان کاشان عضو تعاونی‌های این شهرستان هستند.

وی تعاون را یکی از ابزارهای واقعی رسیدن به عدالت اجتماعی قلمداد کرد و گفت: انتظار می‌رود این دهه که به نام دهه عدالت اجتماعی است تعاونی‌ها بتواند در روند تحقق عدالت اجتماعی گام‌های مؤثری بردارند.

باغبانی در ادامه نقش تعاون در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را انکارناپذیر دانست و متذکر شد: راه‌اندازی تعاونی‌ها، شرایط و امکانات کار را برای همه مردم تأمین و از تمرکز ثروت توسط فرد یا گروه خاصی جلوگیری می‌کند. 

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول