اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط یگان‌های ارتش

رزمایش جعفر طیار در فاصله 200 کیلومتری مرز سربیشه پایان یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ مستقل 177 پیاده ارتش در تربت‌حیدریه گفت: رزمایش جعفر طیار توسط یگان‌های این نیرو مستقر در منطقه عمومی بیرجند در فاصله 200 کیلومتری مرز سربیشه به پایان رسید.

رزمایش جعفر طیار در فاصله 200 کیلومتری مرز سربیشه پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، سرهنگ ابوالفضل برزگری ظهر امروز در حاشیه استقبال از نیروها مستقر در این رزمایش اظهار کرد: رزمایش جعفر طیار از تاریخ 13 اردیبهشت‌ماه تا امروز در منطقه عمومی بیرجند در فاصله 200 کیلومتری مرز سربیشه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رزمایش که در خراسان‌جنوبی و منطقه شرق کشور برگزار شد، تیپ مستقل 177 پیاده تربت‌حیدریه، نیروی هوایی، هوانیروز، یگان‌های ویژه هوابرد، تیپ تکاور و پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء شرکت داشتند.

وی هدف از این رزمایش را آمادگی نیروهای سه‌گانه ارتش جمهوری اسلامی در برخورد با هرگونه تهدید توسط نیروهای فرامنطقه‌ای دانست و گفت: این رزمایش با هدف آمادگی و ارتقای توان رزمی یگان‌های مستقر در منطقه برگزار شد.

وی گفت: برگزاری این گونه رزمایش‌ها در مناطق مختلف جزو برنامه‌های سالیانه نیروی زمینی ارتش است که میزان توانمندی یگان‌ها را در ماموریت‌ها بررسی می‌کند.

برزگری اظهار کرد: اجرای این‌گونه رزمایش‌ها آمادگی، طراوت، شادابی و سرزنده‌بودن یگان‌ها را به همراه دارد.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول