اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

بخش کشاورزی در یزد به زودی متحول می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد گفت: با اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بخش کشاورزی، این بخش از اقتصاد استان یزد به زودی متحول می‌شود.

بخش کشاورزی در یزد به زودی متحول می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی صبح امروز در جلسه توسعه بخش کشاورزی شهرستان یزد اظهار داشت: کشاورزی در رونق و توسعه اقتصاد ملی کشور تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه توسعه کشاورزی در رشد و رونق اقتصاد ملی کشور تأثیر بسزایی دارد، افزود: کشاورزی به عنوان کهن‌ترین فعالیت تولیدی که بشر برای خود ایجاد کرده است و به عنوان مهم‌ترین فعالیت اقتصادی همه کشورهای جهان از گذشته تاکنون وجود داشته و امروز توسعه‌بخش کشاورزی موجب توسعه و رونق اقتصاد ملی کشورها می‌شود.

سیفی با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: برای عملی شدن شعار امسال، نقش مجموعه دولت در پشتیبانی از تولیدات داخلی و حمایت از سرمایه‌گذاران برجسته است.

وی عنوان کرد: هم‌چنین در بخش کشاورزی با اجرایی شدن این طرح می‌توان علاوه بر ایجاد نهضت عظیم اشتغال‌زایی نیز افزایش تولید ملی و توان اقتصادی مردم را به دنبال دارد.

سیفی با تأکید به اینکه طرح توسعه بخش کشاورزی از بهترین خدمات دولت به مردم و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: تشکیل تعاونی‌های کشاورزی، اشتغال‌زایی برای جوانان روستایی هم‌چنین افراد فارغ‌التحصیل رشته‌های کشاورزی، استقرار نظام بهره‌برداری و آموزش از مهم‌ترین ویژگی‌های این طرح است که تحول عظیم بخش کشاورزی را در آینده به دنبال خواهد داشت.

وی از توسعه روستایی به عنوان مقدمه و بستر توسعه تولیدی نام برد و افزود: توجه به این مهم و رسیدن به این هدف بزرگ نیازمند شناسایی ظرفیت‌ها و موانع، برنامه‌ریزی مناسب و تعامل میان دستگاه‌های اجرایی است.

دراین جلسه چند طرح تولیدی کشاورزی مطرح شد و کلیات آن به تصویب رسید.

هم‌چنین دراین جلسه مدیرعامل آب منطقه‌ای در تأمین آب و سازمان جهاد کشاورزی در تخصیص زمین قول مساعد دادند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول