اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صورت می‌گیرد ـ 3

محمدپور: مانور بزرگداشت ایام دفاع مقدس در خرمشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خرمشهر گفت: به‌ مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، پنجم خرداد ماه امسال مانور بزرگداشت دفاع مقدس در اردوگاه شهید باکری این منطقه برگزار می‌شود.

محمدپور: مانور بزرگداشت ایام دفاع مقدس در خرمشهر برگزار می‌شود

هوشنگ محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: به ‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، فرمانداری این منطقه برنامه و تمهیدات متعددی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز با تعامل و مشارکت جدی خود در برگزاری مراسم و برنامه‌های این روز غرورآفرین، همکاری متقابل و مؤثری دارند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر تصریح کرد: به همین مناسبت پنجم خردادماه سال جاری، مانور بزرگداشت دفاع مقدس در اردوگاه شهید باکری این منطقه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس با کوبندگی و سرعت عمل رزمندگان حاصل شد، تصریح کرد: برنامه‌های هنری، تبلیغی، ادبیاتی و پژوهشی از جمله برنامه‌های سی‌امین سالگرد آزادسازی خرمشهر است.

محمدپور اضافه کرد: 100 برنامه فرعی و 14 برنامه اصلی در سالروز فتح خرمشهر توسط ارگان‌های مختلف و نهادهای اجرایی این شهرستان به اجرا گذاشته می‌شود.

وی با بیان پاره‌ای از برنامه‌های فرعی این روز بزرگ خاطر نشان کرد: برپایی شب شعر مقاومت به زبان عربی و فارسی، افتتاح نمایشگاه هنرها و کتابت وصایای شهدا، نصب بنر شهدای محوری و شاخص در سطح شهر، اجرای سرود با حضور یک‌هزار و 359 دانش‌آموز پسر مقطع راهنمایی و ... از جمله برنامه‌های فرعی به ‌مناسبت بزرگداشت روز سوم خرداد در شهرستان است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر همچنین با اشاره به بخشی از برنامه‌های اصلی این سالروز حماسی گفت: راهپیمایی خانوادگی در پنجم خردادماه، برگزاری مانور در ضلع شمالی اردوگاه شهید باکری، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های شهری، جنگ شادی و ... از جمله برنامه‌های اصلی سالروز فتح خرمشهر توسط نهادهای شهرستانی است.

وی در پایان اظهار کرد: برنامه‌های اصلی در نمایشگاه بین‌المللی منطقه آزاد اروند و برنامه‌های جانبی در مسجد جامع و سالن خلیج فارس این شهرستان برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول