اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز آزادسازی خرمشهر صورت می‌گیرد

افتتاح 2 کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود.

افتتاح 2 کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسن بدخشان‌نژاد در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با توافقات به عمل آمده با اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی این استان مقرر گردید 2 کتابخانه در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران آماده‌سازی و در تاریخ سوم خرداد افتتاح شود.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افتتاح یک کتابخانه تخصصی دیگر در سال گذشته در شهر یاسوج افزود: کتابخانه‌های عمومی جایگاه مناسبی برای شناساندن آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بوده و راه‌اندازی بخش کتب دفاع مقدس در واقع فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان با وقایع و رویدادهای هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است.

بدخشان‌نژاد با تأکید بر آثار مکتوب شهدای استان اظهار داشت: وصیتنامه‌ها، خاطرات فرماندهان، رزمندگان، تاریخ نظامی و عملیات‌های جنگ تحمیلی آثار و ارزش‌های مکتوب و به جا مانده خوبی برای بیان رشادت‌های دلیرمردان دفاع مقدس است که باید در مکان‌هایی نظیر کتابخانه‌های عمومی به نمایش گذاشته شده و مورد استفاده قرار گیرند.

 مدیرکل کتابخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این زمینه اظهار کرد: با افتتاح این 2 کتابخانه شمار کتابخانه‌های تخصصی دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد به 3 باب می‌رسد.

نادر حسینی تصریح کرد: با توجه به رسالت اصلی ما که آشنایی جوانان با ارزش‌های اصیل انقلاب و دفاع مقدس بوده، در حد توان بخش دفاع مقدس را در تمامی کتابخانه‌های استان راه‌اندازی می‌کنیم.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: در روزگار کنونی آن‌چه که موجب بصیرت‌افزایی هر چه بیشتر نسل جوان و نوجوان می‌شود محصولات فرهنگی فاخر اسلامی است که در این راستا کتاب نقش ارزنده و جایگاه والایی برای رشد بینش فکری این نسل دارد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول