اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خرداد

5 یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: همزمان با سوم خرداد پنج یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس در شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

5 یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس در زنجان برگزار می‌شود

سید جمال‌الدین موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از خانواده خردسال‌ترین شهید عملیات بیت‌المقدس توسط اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات فرهنگی و ورزشی مختلفی به نام روز ایثار در سوم خرداد ماه سال جاری در شهرستان زنجان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این مسابقه در بین ایثارگران اجرا می‌شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان با بیان اینکه بازدید از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگرانی که در عملیات بیت‌المقدس حضور داشتند انجام می‌شود، اضافه کرد: این بازدیدها با حضور استاندار زنجان و مسئولان در روزهای آینده صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در سوم خرداد حماسه آفریدند، ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهداف اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول