اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف مردم

یادواره شهدای زرند برگزار شد

خبرگزاری فارس: در فضایی آکنده از معنویت یادواره 37 شهید والامقام منطقه بهشت وحدت شهرستان زرند در مهدیه امامزاده عبدالله مطهرآباد برگزار شد.

یادواره شهدای زرند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، ظهر امروز در فضایی آکنده از معنویت یادواره 37 شهید والامقام منطقه بهشت وحدت شهرستان زرند در مهدیه امامزاده عبدالله مطهرآباد برگزار شد.

در این مراسم معنوی که جمعی از مسئولان اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند، حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه موقت کرمان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: اخلاص شهدا موجب شهادت آنها شده است.

وی بیان داشت: انسان در مشکلات ساخته می‌شود و همان طور که حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا‌کاری کرده‌اند، ما هم باید با پیروی از دستورات قرآن‌، اسلام و فرامین مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه شهدا عزیز باشیم.

به گزارش فارس در این مراسم شرکت کنندگان با حضور در جوار قبور مطهر شهدا با قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا گرانقدر و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول