اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بخش فرهنگی باشگاه صنعت نفت آبادان خبر داد

تبدیل ورزشگاه آبادان به الگوی اخلاقی ورزشگاه‌های کشور

خبرگزاری فارس: مدیر بخش فرهنگی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا ورزشگاه تختی آبادان را به الگویی برای سایر ورزشگاه‌های کشور تبدیل کنیم.

تبدیل ورزشگاه آبادان به الگوی اخلاقی ورزشگاه‌های کشور

عباس سورانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: روز گذشته از سوی فدراسیون فوتبال تقدیرنامه‌ای به باشگاه صنعت نفت ارسال شده که در آن برای نخستین‌بار از عملکرد فرهنگی این باشگاه قدردانی شده است.

وی اضافه کرد: بخش فرهنگی باشگاه نفت آبادان در لیگ پشت سر گذاشته شده با تقدیر از خانواده‌های شهدا، هماهنگی با لیدرهای مجموعه، برقراری ارتباط با هواداران در نقاط مختلف جهان و تعامل مناسب با کانون پیشکسوتان فوتبال شهرستان فعالیت‌های خود را نشان داد.

مدیر بخش فرهنگی باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به اقدامات پیش‌روی این بخش افزود: اگر حمایت‌های باشگاه را همراه داشته باشیم به دنبال آن هستیم که ورزشگاه تختی آبادان را تا شش ماه آینده به الگوی اخلاقی برای سایر ورزشگاه‌های ایران تبدیل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: همگان مشاهده کردند که در دو بازی پایانی صنعت نفت در آبادان مقابل استقلال و نفت تهران تماشاگران حاضر در ورزشگاه نهایت تعامل را با نیروی انتظامی در برقراری امنیت داشتند.

سورانی تصریح کرد: در روز مسابقه مقابل استقلال تهران با وجود اینکه تیم فوتبال صنعت نفت نتیجه را واگذار کرد اما تماشاگران آبادانی با نشان دادن فرهنگ بالای خود تنها به تشویق تیم محبوبشان بسنده کردند.

وی در پایان از اتفاقات شکل گرفته در دیدار مقابل استقلال تهران در دو فصل گذشته لیگ برتر گفت و افزود: با رفتار خوبی که از هواداران صنعت نفت در دیدار مقابل آبی‌های پایتخت شاهد بودیم نشان دادیم که اتفاقات شکل گرفته در دیدار دو سال گذشته توسط افرادی بوده که از بیرون آبادان به ورزشگاه آمده بودند.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول