اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی وزیر ارشاد صورت گرفت

اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی بجنورد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارشاد خراسان‌شمالی یکی از دستاوردهای سفر وزیر ارشاد به این استان را اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی بجنورد عنوان کرد.

اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی بجنورد

حسین ثابت‌قدم‌وحید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: در سفر وزیر ارشاد 15 میلیارد ریال به منظور تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی بجنورد اختصاص یافت.

وی افزود: این پروژه از محل اعتبارات ملی اجرا شده و با اختصاص این اعتبار، کتابخانه مرکزی بجنورد تا قبل از پایان دولت دهم به بهره‌برداری خواهد رسید.

ثابت‌قدم‌وحید همچنین تجهیز هشت مجتمع فرهنگی دیجیتال در استان را از دیگر دستاوردهای سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خراسان‌شمالی برشمرد و گفت: با تجهیز این مجتمع‌های دیجیتال امسال این مراکز راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به نیاز پنج میلیارد ریالی مجتمع گلشن به منظور بهسازی برای سینما تصریح کرد: در سفر حسینی به استان، مقرر شد تا این اعتبار تأمین و در اختیار استان برای بهسازی سینما گلشن گذاشته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی همچنین از قول مساعد وزیر برای اختصاص اعتبار ساختمان اداری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین خرید ساختمان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد.

وی افزود: ساختمان اداری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی در فضای مجتمع فرهنگی و هنری گلشن احداث خواهد شد که طرح‌های مربوط به آن تهیه شده است.

ثابت‌قدم‌وحید همچنین با اشاره به حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره‌های فرهنگی در خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: بر همین اساس مقرر شد تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت‌های لازم را برای برگزاری جشنواره بین‌المللی تأثیر قرآن کریم بر فرهنگ عمومی، شعر دهه فجر، بزرگداشت آقا نجفی‌ قوچانی، هفته فرهنگی کشورهای عضو اکو، تئاتر رضوی و جشنواره ملی داشته باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور افتتاح سه مجتمع و خانه دیجیتال در بجنورد و شیروان، افتتاح نگارخانه بجنورد و بازدید از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به خراسان‌شمالی سفر کرده بود.

انتهای پیام/و10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول