اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید معاون وزیر فرهنگ و ارشاد از پروژه تالار مرکزی شهر

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روند اجرای پروژه تالار مرکزی شهر بازدید و بر تسریع در اجرای این پروژه تاکید کرد.

بازدید معاون وزیر فرهنگ و ارشاد از پروژه تالار مرکزی شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد مهدی فداکار عصر سه‌شنبه با حضور در پروژه تالار مرکزی شهر قم، ضمن بازدید از روند اجرای این پروژه، با پیمانکاران آن به گفت‌وگو پرداخت و از نزدیک در جریان مشکلات اجرای پروژه قرار گرفت.

معاون اداری مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید از روند اجرای پروژه در ماه‌های اخیر اظهار رضایت کرد و گفت: البته برای بهره‌برداری از این پروژه بر‌اساس برنامه زمان‌بندی شده، باید اجرای عملیات و پیشرفت کارها سرعت بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه همه موانع و مشکلات برای اجرای پروژه تالار مرکزی شهر قم برداشته شده است، بر تسریع در اجرای عملیات این پروژه تاکید کرد و گفت: طراحی و معماری تالار مرکزی باید متناسب با شهر قم بوده و از نظر آراستگی و ظاهر پروژه در حد شأن و جایگاه این خطه مقدس باشد.

فداکار همچنین با بیان اینکه استان قم به لحاظ امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی و هنری با کمبودهایی مواجه است، اظهار داشت: احداث تالار مرکزی شهر قم یکی از ضرورت‌ها بوده که امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه، گوشه‌ای از نیازهای استان به فضاهای فرهنگی و هنری جبران شود.

وی در پایان از تامین اعتبارات لازم برای اتمام پروژه تالار مرکزی شهر قم در پایان سال جاری خبر داد و گفت: در اختصاص اعتبارات و اجرای پروژه‌های فرهنگی، باید نگاه ویژه‌ای به قم داشته باشیم و امیدواریم گام‌های مثبت و موثر دیگری در این زمینه برداشته شود.

در بازدید معاون اداری مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تالار مرکزی شهر قم، سید مرتضی اسماعیلی طبا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و جمعی از دست اندرکاران اجرای پروژه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول