اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دلفان:

پایه اشتغال کشاورزی در لرستان بالاست

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری دلفان گفت: پایه اشتغال کشاورزی در استان لرستان بسیار بالاست.

پایه اشتغال کشاورزی در لرستان بالاست

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، مهدی پازوکی عصر امروز در جلسه شورای توسعه و اشتغال شهرستان دلفان گفت: پایه اشتغال کشاورزی در استان لرستان بسیار بالاست، لذا می‌طلبد مسئولان همت بالایی به خرج دهند، بلکه بتوانند کشاورزی را در این استان توسعه دهند و مشکلات را به حد کم‌تری برسانند.

وی رسیدگی به وضعیت طرح‌ها و پی‌گیری بر روند اجرا و هزینه اعتبارات را از مهم‌ترین وظایف مسئولان شهرستان عنوان کرد و همکاری بیش از پیش مسئولان مربوطه به این طرح‌ها را خواستار شد.

پازوکی گفت: با توجه به اجرای این طرح‌ها و اشتغال‌زایی 142 نفر در شهرستان دلفان در زمینه کشاورزی طی سال جاری تلاش می‌شود این بخش در دلفان رونق یابد.

در ادامه این جلسه رئیس جهاد کشاورزی دلفان از اجرای 96 طرح در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 82 طرح دامی، یک طرح در بخش شیلات، یک طرح اتانول، دو طرح باغبانی و 10 طرح برای خرید تراکتور هستند.

جواد احمدپور اظهار داشت: با اجرای این طرح‌ها و هزینه بیش از 11 میلیارد و 480 میلیون تومان اشتغال‌زایی 142 نفر در شهرستان دلفان فراهم می‌شود.

وی گفت: مشکلاتی از قبیل بیمه خویش‌فرما که در جواب استعلام‌ها فرد شاغل محسوب می‌شود، در این شهرستان وجود دارد، که اداره بیمه باید در رفع این مشکل تلاش کند.

احمدپور مشکل سند اراضی را یکی دیگر از مشکلات متقاضیان این طرح‌ها عنوان کرد و از مدیران خواست همت داشته باشند، که این مشکلات را رفع کنند، تا این طرح‌ها به خوبی اجرا شوند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول