اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرمدشت مطرح کرد

افزایش فرصت اشتغال‌ جوانان با توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: شهردار خرمدشت گفت: با توسعه کشاورزی در شهرهای استان قزوین فرصت اشتغال‌ برای اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان بیشتر مهیا می‌شود.

افزایش فرصت اشتغال‌ جوانان با توسعه کشاورزی

مرتضی ململی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بیشتر شهرهای قزوین از جمله نرجه، آبگرم و اسفرورین، شهرهای کشاورزی هستند که با سرمایه‌گذاری در این عرصه اشتغال‌ در جامعه افزایش و مشکلات بیکاری و اقتصاد مردم کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: دولت دهم با حمایت‌های مالی در بخش کشاورزی می‌تواند انگیزه کشاورزان را برای پیشرفت کشاورزی افزایش دهد و با تحقق این امر کشاورزی رونق چشمگیرتری یابد.

بهره‌برداری از فرهنگ‌سرای خرمدشت در هفته دولت

وی با بیان اینکه این فرهنگ‌سرا با اعتبار یک میلیارد تومان و با هدف ارائه خدمات فرهنگی در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: اکنون این پروژه با هزینه کردن 600 میلیون تومان در مرحله نازک‌کاری است.

ململی احداث فرهنگ‌سرا را از پروژه‌های سال جاری شهر خرمدشت عنوان و بیان کرد: بیش از 70 درصد احداث این فرهنگ‌سرا به اتمام رسیده است که با پایان این پروژه، مردم این شهر از خدمات فرهنگی این فرهنگ‌سرا به صورت رایگان برخوردار می‌شوند.

وی بیان کرد: با احداث فرهنگ‌سرای خرمدشت، بسیاری از مشکلات فرهنگی این شهر برطرف می‌شود.

ململی خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبارات مطلوب می‌توان امکانات و فضاهای ورزشی، فرهنگی و تفریحی مناسب‌تری در شهرها به مردم ارائه داد تا مردم با بهره‌گیری از این امکانات، نشاط و شادابی خود را افزایش دهند.

ململی از مسئولان استانداری و معاون عمرانی قزوین برای کمک به اتمام پروژه‌‌های عمرانی شهر خرمدشت تشکر کرد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول