اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم ملی‌پوش سایپا البرز:

کاش کی‌روش بازی‌های تیم زیر 22 سال را هم ببیند

خبرگزاری فارس: مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا البرز گفت: به طور قطع اگر کادر فنی تیم ملی بازی‌های تیم زیر 22 سال را با دقت تماشا کنند، بازیکنان با انگیزه بسیاری را پیدا خواهند کرد.

کاش کی‌روش بازی‌های تیم زیر 22 سال را هم ببیند

میلاد غریبی که به تازگی از سوی کادر فنی تیم فوتبال زیر 22 سال کشورمان به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خوش‌بختانه در فصل 90 – 91 عملکرد خوبی در تیم سایپا داشتم و همین امر موجب شد که مربیان تیم ملی بازی‌های مرا تماشا کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مهم‌ترین هدف من حضور موثر و باانگیزه در تیم ملی زیر 22 سال کشورمان است و می‌خواهم توانایی خود را به کادر فنی اثبات کرده و پاسخ اعتماد آنها را با تمرین مضاعف بدهم.

این بازیکن جوان فوتبال کشورمان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر این که چندی پیش گفته بود برای حضور در تیم ملی اصلی لحظه‌شماری می‌کند، آیا هم‌چنان به تحقق این هدف امیدوار است، گفت: به طور قطع هر بازیکنی دوست دارد که برای تیم ملی کشورش به ویژه در رقابت‌های مهمی چون جام‌جهانی بازی کند.

غریبی تصریح کرد: من نیز از این قائده مستثنی نیستم و نمی‌خواهم فرصت حضور در جام‌جهانی 2012 را از دست بدهم.

وی متذکر شد: برای تحقق این مهم از یک سو ما باید تلاش خود را دو چندان کرده و از سوی دیگر کادر فنی تیم ملی به ویژه کی‌روش نیز بازی‌های ما را ببینند.

مهاجم جوان نارنجی‌پوشان کرجی خاطرنشان کرد: به طور قطع اگر کادر فنی تیم ملی بازی‌های تیم زیر 22 سال را با دقت تماشا کنند، می‌توانند بازیکنان با انگیزه جوان بسیاری را پیدا کنند که در رقابت‌های حساس کمک حال تیم ملی باشند.

غریبی متذکر شد: البته در حال حاضر روی تمرینات تیم زیر 22 سال متمرکز شده و همراه با کادر فنی و دیگر بازیکنان به دنبال ارائه نتایجی هستیم که مردم گذشته این تیم را فراموش کنند.

علاقه‌مند به تمدید قرارداد با سایپا البرز هستم

وی در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا فصل بعد هم در کرج به فوتبال خود ادامه می‌دهد، گفت: شرایط سایپا به ویژه برای بازیکنان جوان خوب است و من در این تیم تجارب زیادی کسب کردم.

غریبی افزود: به همین دلیل دوست دارم تا فصل بعد نیز در کرج بوده و با سایپا در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بازی کنم.

انتهای پیام/ل10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول