اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان البرز اعلام کرد

پایان موفقیت‌آمیز مرحله دوم برخورد با تخلفات حادثه‌ساز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان البرز از پایان موفقیت‌آمیز مرحله دوم طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در این استان خبر داد.

پایان موفقیت‌آمیز مرحله دوم برخورد با تخلفات حادثه‌ساز

حبیب کمالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در نیمه دوم اردیبهشت سال جاری طرح برخورد با تخلفات‌ حادثه‌ساز با حضور مداوم ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محورهای درون و برون‌ شهری اجرا شد.

وی تصریح کرد: در مرحله نخست طرح ماموران پلیس راه بر روی تخلفات مهم و حادثه‌ساز مانند انحراف به چپ، حرکات نمایشی و سبقت و سرعت غیر مجاز تمرکز کرده و با آن دسته از رانندگانی که چنین تخلفاتی را مرتکب شدند، برخورد قاطع قانونی داشتند.

این فرمانده ارشد انتظامی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده این طرح را در چند مرحله اجرایی خواهیم کرد که مرحله نخست آن با موفقیت به پایان رسید و بلافاصله مرحله دوم را آغاز کردیم.

کمالوند خاطرنشان کرد: مرحله دوم نیز صبح روز شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه با کسب اهداف پیش‌بینی شده پایان یافت و در این مدت توانستیم بخش‌های مهمی از اهداف خود را تحقق بخشیم.

اعمال قانون در مورد 400 خودروی متخلف در استان البرز

فرمانده پلیس راهور استان البرز متذکر شد: در این مرحله برخورد با تغییر شکل خودروها و هم‌چنین استفاده از تلفن همراه به هر شکلی از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی مستقر در محورهای درون و برون‌ شهری استان البرز در اولویت قرار داشت.

کمالوند افزود: براساس نتایج کسب شده، مالکانی که به صورت غیر قانونی شیشه خودروهای خود را دودی کرده بودند از سوی ماموران ما اعمال قانون شدند.

وی تصریح کرد: هم‌چنین با آن دسته از رانندگانی که با تلفن همراه در حین رانندگی صحبت کرده و یا اقدام به ارسال و دریافت پیامک می‌کردند نیز برخورد قاطع قانونی صورت گرفت.

به گفته این مقام ارشد انتظامی، در طی مرحله دوم طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در استان البرز رانندگان 386 خودرو در استان البرز اعمال قانون و خودروهای آنها متوقف شده است.

کمالوند در پایان با تاکید بر اینکه طرح فوق با جدیت در محورهای استان البرز اجرا می‌شود، گفت: پایان مراحل مختلف این طرح به معنی پایان تلاش‌های ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در برخورد با متخلفان نیست و به زودی مراحل دیگر نیز در تداوم اجرای این طرح آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ل10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول