اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعة المصطفی العالمیه تاکید کرد

ایجاد حلقه اتصال دانش فقه و حوزه‌های جدید

خبرگزاری فارس: رئیس جامعة المصطفی العالمیه در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: جهاد دانشگاهی باید حلقه اتصال دانش فقه و حوزه‌های جدید باشد.

ایجاد حلقه اتصال دانش فقه و حوزه‌های جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در دیدار با رئیس و معاونان جهاد دانشگاهی واحد استان قم با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در کشور و استان قم خدمات بسیار خوبی ارائه کرده است گفت: جهاد دانشگاهی باید در موضوع‌شناسی، موضوع‌یابی و ارائه موضوع‌های جدید به علما و فقهای قم فعالیت کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه متأسفانه در بحث فرهنگ‌سازی در قم کار خاصی انجام نشده تصریح کرد: با توجه به اینکه قم، یک کانون علمی و بین‌المللی است جهاد دانشگاهی می‌تواند برای تحقق این امر کمک کند.

وی با اشاره به اینکه جامعة المصطفی العالمیه در حال حاضر 30 پروژه معماری بزرگ را در سطح کشور در دست اجرا دارد ابراز امیدواری کرد که در این خصوص همکاری‌های خوبی با مرکز خدمات معماری و شهرسازی جهاد دانشگاهی قم انجام پذیرد.

محمدابراهیم فقیه‌زاده رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی گفت: طرح تعامل اتباع خارجی با شهروندان قم در سال گذشته با همکاری دفتر وزارت امور خارجه تدوین و در سال جاری اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول